Vierailija

:)

• ylös 1
  • alas 0

Sivut

Kommentit (22)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

wt, koska alkavat J:llä. T. aito av-mamma 

(oikeesti ihan kivoja molemmat, mullakin molempien poikien nimet ovat J-alkuisia, joista kuulemma vain toinen on av:n mukaan silti wt.)

Vierailija

Minä pidin ennen aina Jennyä sellaisena ''pissisnimenä'' ja erikoisuudentavoitteluna, että normaalin Jenni-nimen i olisi korvattu muka ''hienosti'' y:llä. Tajusin kuitenkin tossa jokin aika sitten, että Jennyhän on todella vanha nimi ja paljon vanhempi kuin se Jenni. Samoin nimi Mathilda on mielestäni turhaa hienostelua, kunnes tajusin että nykyinen ''Matilda'' oli ennen aina Mathilda, eli tuo Mathilda onkin paljon vanhempi nimi.

hehheh. kaikkea sitä oppii. Erikoisempi kirjoitusasu onkin monissa tapauksissa se vanhempi versio. :)

Vierailija

Molemmat ihan ok. Tuohon voisi lisätä eteen vielä jonkun nimen.. esim. Amanda Jenny Johanna 

Vierailija

Ihan kivoja on. Minäkin ehdottaisin tuohon eteen vielä jotain nimeä.

Minea Jenny Johanna

Ella Julia Johanna

Helmi Julia Johanna

Elisa Jenny Johanna

tms.....

Vierailija

Minä taas en ehdottaisi noiden eteen nimeä, vaan VÄLIIN. Esim. Julia Ada Johanna, Jenny Emilia Johanna....

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä pidin ennen aina Jennyä sellaisena ''pissisnimenä'' ja erikoisuudentavoitteluna, että normaalin Jenni-nimen i olisi korvattu muka ''hienosti'' y:llä. Tajusin kuitenkin tossa jokin aika sitten, että Jennyhän on todella vanha nimi ja paljon vanhempi kuin se Jenni. Samoin nimi Mathilda on mielestäni turhaa hienostelua, kunnes tajusin että nykyinen ''Matilda'' oli ennen aina Mathilda, eli tuo Mathilda onkin paljon vanhempi nimi.

hehheh. kaikkea sitä oppii. Erikoisempi kirjoitusasu onkin monissa tapauksissa se vanhempi versio. :)

Abraham ja Loot ovat vielä vanhempia nimiä. Ne on ihan sieltä maailmankaikkeuden alkupisteestä 6000 vuoden takaa.

Vierailija

Mun mielestä ihan kivoja ap:n pohtimat nimet. Tykkään kun annetaan vanhoja klassisia nimiä lapsille.

Vierailija

Meidän tytöstä meinasi tulla Jenny Aurora tai Jenny Matilda :D Tykkään siis Jenny-nimestä! Päädyttiin kuitenkin sitten toiseen nimeen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Johanna Julia Jasmine

No hehheh. Julia ja Johanna on vanhoja perinteisiä nimiä. Ei paljoa mitkään tukiaiset kiinnosta.

-ap

Vierailija

Kaikki Julian ja Johanna, saatika sitten jasminit, tuntuvat muuttuvan viimeistään teini-iässä ihan bimboskänkeiksi

Vierailija

Johanna Julia kuulostais hyvälle! :) Tai Jenny Johanna. Vaikeeta. Oman tytön nimi Julia.
T. Jenny :D

Vierailija

Johanna särähtää minulla korvaan. Se on niin eri aikakaudelta kuin Jenny tai Julia. Sitä paitsi suurella osalla 80-luvun tytöistä on se. Aikaa pitäisi kulua pitempään, että Johanna olisi taas muuta kuin tusinanimi.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.