Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yksityinen terveydenhuolto

Vierailija
06.04.2016 |

eikö yksityisellä saa tutkituttaa ittensä vaikka mitenkä paljon jos siltä tuntuu? Kun kerta itse siitä maksaa.. vai?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saa!

Voit pyytää lääkäriltä lähetteitä tutkimuksiin tai voit myös mennä ihan ilman lähetteitä laboratorioon, niin kyllä ottavat verikokeita.

Vierailija
2/6 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei saisi. Hoidon saanti nopeutuu, pääset suoraan erikoislääkärille, voit valita lääkärisi, ajanvaraus toimii suuremmissa ketjuissa 24/7. Maksaa mutta niin maksaa odotuskin. En nyt ap, ymmärrä. Anna palaa vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röntgen tutkimuksiin ei päääse vaikka haluaisi, jos ei ole perustetta. Laki edellyttää, että tarve arvioidaan. Lisäksi veikkaan, että ihan huviksi ei biopsioita mistä vaan elimestä aleta tekemään.

Vierailija
4/6 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn aina kanssa välillä yksityisellä tuseerauksessa. Eivät kysele mitään.

Vierailija
5/6 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä oikein saanut sellaista käsitystä kun kävin yksityisellä lääkärillä. Halusin tarkistaa kilpirauhas arvot. Lääkäri toisteli useamman kerran että tämähän sitten maksaa näin ja näin paljon, terveyskeskuksessa saisit halvemmalla jne. Oli muutenkin sen oloinen ettei olisi halunnut koko lähetettä edes laittaa labraan vaikka mulla on oireita jotka vois viitata kilpirauhaseen esim raju hiustenlähtö, väsymys, keskittymisvaikeus, painonnousua. Olisin mennyt ilman lähetettä mutta ilmeisesti terveystalolla pitää olla lähete kilpirauhaskokeita varten.

Vierailija
6/6 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla lähetettä, olen käynyt Terveystalon labrassa ilman lähetettä. Mene, jos asia vaivaa ja vaihda lääkäriä. Ilman lähetettä, et saa Kelan korvausta, mutta kokeet otetaan ja tulokset saat viitearvojen kanssa.