Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi lapsi katkaisee välit vanhempaansa?

Vierailija
06.04.2016 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska he ovat pahansuopia, omistushaluisia, narsistisia juoppoja, jotka eivät halua lapselleen mitään hyvää ettei hän vain itsenäistyisi liikaa.

Vierailija
2/10 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taustalta voi löytyä huonosti hoidettu avio-/avoero ja jopa suoranaista halua lähivanhemman suunnalta hankaloittaa lapsen välejä etävanhempaan. Traagisinta lapselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska he ovat pahansuopia, omistushaluisia, narsistisia juoppoja, jotka eivät halua lapselleen mitään hyvää ettei hän vain itsenäistyisi liikaa.

Toisaalta samat ominaisuudet voivat olla myös sillä lapsella.

Vierailija
4/10 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni on helpompaa ilman äitini jatkuvaa kännistä arvostelua.

Vierailija
5/10 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tapaisin ihmisiä, jotka aiheuttivat minulle sellaiset traumat, että joudun käymään loppuikäni terapiassa?

Vierailija
6/10 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäköhän on ollut heidän traumansa? Onko se selvinnyt?

Vierailija
7/10 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan eri aaltopituuksilla. En koe koskaan olleeni hänelle tärkein asia, eikä koskaan olla kehuttu, pelkästään arvosteltu.

Vierailija
8/10 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katkaissut välejä, mutta olen laittanut ne minimiin. Soittelemme ehkä pari kertaa kuukaudessa, en käy heillä, vaikka asutaan samalla paikkakunnalla. Teki vain niin pahaa tajuta, että vanhemmat häpeävät minua ja etten ole riittävän hyvä ts. en ole  niin loistokas, että minusta riittäisi kehuttavaa toisille. Ihan tavallinen perheellinen, keski-ikäinen nainen olen.

Vierailija
9/10 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkkisvanhemmat, jotka katkeroituneet niin pahoin ettei heidän seurassaan kertakaikkiian voi olla eli puhet on vain toisten ihmisten arvostelua ja haukkumista. Omille lapsille ollaan kateellisia tai sille jolla menee taloudellisesti parhaiten vaikka vanhemmilla itselläänkin on perintöjen seurauksena yllin kyllin rahaa.

Vierailija
10/10 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taustalta voi löytyä huonosti hoidettu avio-/avoero ja jopa suoranaista halua lähivanhemman suunnalta hankaloittaa lapsen välejä etävanhempaan. Traagisinta lapselle.

Ihan yhtä traagista se on lapselle, jos se välien hankaloittaja on etävanhempi... Ärsyttävää, miten vielä eron jälkeenkin usein kaikki vastuu nähdään kuuluvan vain äidille, jopa se ettei isä saa pidettyä lapsiinsa kunnollisia välejä.