Mies tuijotti kuukautissiteitä
Olipa omituinen tilanne kassajonossa taas... Nostelin ostokseni hihnalle, edessä oleva keski-ikäinen mies seuraili touhuani. Kun nostin hihnalle paketin kuukautissiteitä, miehen ilme muuttui inhoavaksi, ja hän jäi tuijottamaan pakettia pitkäksi toviksi. Tämän kaiken hän teki hyvin suurieleisesti. Mainittakoon vielä, että en kuulu niihin naisiin, jotka häpeilevät siteiden ja tamponeiden ostoa tai pelkäävät muiden ajatuksia niistä. Tällä kertaa tuli kyllä vähän hölmistynyt olo. Aikuinen mies ja ei ole päässyt yli ajatuksesta, että naisilla on kuukautiset..? :D Muutenkin tuommoinen tuijotus ja ostosten syynäys (ja ilmeisesti arvostelu hiljaa mielessä) on hieman vaivaannuttavaa.
Kommentit (27)
Mulla oli menkat myöhässä joskus teini-iässä (17?) Olin arkiaamu ja olin nukkunut pommiin (enkä ehtinyt meikata), mutta halusin käydä nopeasti ostamassa rauskaustestin ennen aamun ekaa vessakäyntiä jotta saisin mielenrauhan..
Kassalla oli asiakkaana mummo, joka häpellemättä tuijotti, tuhahteli ja siirteli katsettaan testistä takaisin minuun ja testiin. Pahinta oli keski-ikäisen myyjän tuomitseva katse ja äänensävy.. Olisin voinut vetää itseni jo tässä kohtaa naruun ja kuolla häpeään, mutta kirsikkana kakun päälle he alkoivat kommentoida ostostani! Parhaimmin jäänyt mieleen miten mummo supisi että "olipa nuori tyttö.. Ja voi kauheeta, miten noin nuori voi blaablaa.." ja kassa komppaa mummoa kokoajan tuijottaen minuun.. En käsitä tänäpäivänäkään miten joku kehtaa tehdä noin ennenkuin toinen on poistunut edes kuuloetäisyydeltä.
Itku kurkussa ja pää painuksissa sitten vessaan, ja negatiivinenhan siellä oli. Sen jälkeen ostin testin tarvittaessa ainoastaan apteekista.
Hyvä vain, että inhottaa. Saapahan tuntuman siihen, miltä tytöistä tuntuu hänet nähdessään. Pääsee myös kätevästi "flirttailijasta" eroon, kun tipauttaa ostoskassista muhkean yösidepaketin tai vaikka Tenat.
Se huomasi, että siinä on tissi. Kuukau-tissi-de.
Mä kysyisin, että mitä merkkiä sun vaimo käyttää. Voisitko suositella mulle jotain parempaa merkkiä.
mie kirjoitti:
Mulla taas joku jätkä käänty kattomaan mua apteekissa kun ostin raskaustestin.
Olisit lohduttanut ja kertonut, ettei testi ole ostoslistallaan häntä varten 😄
Mulla taas joku jätkä käänty kattomaan mua apteekissa kun ostin raskaustestin.