Ei Porvoossa

Olipa omituinen tilanne kassajonossa taas... Nostelin ostokseni hihnalle, edessä oleva keski-ikäinen mies seuraili touhuani. Kun nostin hihnalle paketin kuukautissiteitä, miehen ilme muuttui inhoavaksi, ja hän jäi tuijottamaan pakettia pitkäksi toviksi. Tämän kaiken hän teki hyvin suurieleisesti. Mainittakoon vielä, että en kuulu niihin naisiin, jotka häpeilevät siteiden ja tamponeiden ostoa tai pelkäävät muiden ajatuksia niistä. Tällä kertaa tuli kyllä vähän hölmistynyt olo. Aikuinen mies ja ei ole päässyt yli ajatuksesta, että naisilla on kuukautiset..? :D Muutenkin tuommoinen tuijotus ja ostosten syynäys (ja ilmeisesti arvostelu hiljaa mielessä) on hieman vaivaannuttavaa.

• ylös 103
  • alas 3

Sivut

Kommentit (27)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mistäs tiedät, että hän teki niin? Aivan..

Jos tarkoitat, mistä tiedän, että mies tuijotti, niin kyllä sen kuule huomaa, kun joku kääntyy ympäri vain tuijottaakseen minua ja ostoksiani.

• ylös 52
  • alas 3
Vierailija

Jospa oli vain ajatuksissaan ja tuijotti kaukaisuuteen. Mutta miesvihapalstallahan on tunnetusti miesvihapalstan jutut.

• ylös 10
  • alas 46
Vierailija

Jos sulla kerran oli muitakin ostoksia siinä, niin mistä tiedät, että tyyppi tuijotti just niitä siteitä?

• ylös 9
  • alas 14
Vierailija

Ei mitään uutta. Aina kun uskaltaudun ostamaan kyseisiä hygieniatuotteita, kassajonossa olevat miehet alkavat hihittää, kröhiä ja kuiskia toisilleen. Kerran yksi jopa nuuhki kovaäänisesti ja alkoi ivallisesti nauramaan. Keski-ikäinen mies kyseessä tässäkin tapauksessa.

• ylös 32
  • alas 13
Vierailija

Ei Porvoossa kirjoitti:
Olipa omituinen tilanne kassajonossa taas... Nostelin ostokseni hihnalle, edessä oleva keski-ikäinen mies seuraili touhuani. Kun nostin hihnalle paketin kuukautissiteitä, miehen ilme muuttui inhoavaksi, ja hän jäi tuijottamaan pakettia pitkäksi toviksi. Tämän kaiken hän teki hyvin suurieleisesti. Mainittakoon vielä, että en kuulu niihin naisiin, jotka häpeilevät siteiden ja tamponeiden ostoa tai pelkäävät muiden ajatuksia niistä. Tällä kertaa tuli kyllä vähän hölmistynyt olo. Aikuinen mies ja ei ole päässyt yli ajatuksesta, että naisilla on kuukautiset..? :D Muutenkin tuommoinen tuijotus ja ostosten syynäys (ja ilmeisesti arvostelu hiljaa mielessä) on hieman vaivaannuttavaa.

Miksi et pese tai mene lääkäriin, Ei ole normaalia että takana seisova tuntee hajun.

• ylös 8
  • alas 32
Vierailija

Jos se luuli et olet niin vanha ettet enää lisäänny ja pettyi. Olis halunnu paljaalla paukutella 😧

• ylös 19
  • alas 2
Vierailija

No ohhoh! Olipas törkeä tyyppi!

Vaikka itse ei häpeäisikään siteiden ostoa, niin nyt muka toisten käytöksen takia pitäisi ruveta häpeämään. Huhhuhh! 😳

• ylös 14
  • alas 1
Vierailija

Mä olisin varmaan näin vanhempana tunteettomana naisena alkanut jutella sille miehelle, pohdiskella eri siteiden hyviä ja huonoja puolia ja kuvailut menkkaverta ja hyytymiä ja päivitellyt synnytyksenjälkeistä vuotoa... ihan muina naidina kuin en huomaisikaan hänen kiusaantuvan siitä.

• ylös 31
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä olisin varmaan näin vanhempana tunteettomana naisena alkanut jutella sille miehelle, pohdiskella eri siteiden hyviä ja huonoja puolia ja kuvailut menkkaverta ja hyytymiä ja päivitellyt synnytyksenjälkeistä vuotoa... ihan muina naidina kuin en huomaisikaan hänen kiusaantuvan siitä.

Mä taas nuorempana tilannetajuisena naisena just en tekisi noin. Olisin vain välittämättä toisen tuijotuksesta. Ei mua haittaa, jos mun ostokset muita häiritsee.

Mä en halua ainakaan mitään omituisen ihmisen leimaa otsaani.

• ylös 18
  • alas 2
Vierailija

Ei Porvoossa kirjoitti:

Ihan kiva mutta 0/5 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mä olisin saattanu kans todeta että "oli pakko vaihtaa näihin kun niissä alwaysseissa on nykyisin jotain parfyymia! Ootko huomannu?"

• ylös 16
  • alas 1
Vierailija

Hajua epäileville tiedoksi: eipä ole vielä alkaneet, valmiiksi ostin. Ja sitä paitsi kuka muka oikeasti haistaa jonkun kuukautiset? Olette omituisia.

Ap

• ylös 17
  • alas 3
Vierailija

Ehkä miehelle tuli joku muisto mieleen. Ehkä sidepaketti toi mieleen hänen eksänsä, joka eli voimakkaasti kuukaudenkierron eri vaiheissa...

Tai jos sille tuli mieleen joku baarista kotiin raahattu hoito, jolla olikin menkat ja miehen lakanat oli menneet pilalle patjasta puhumattakaan.  (Kyllä vaan, ei katso ikää yhdenillan jutut!)

Se, että hän tuijotti sinua ja ostoksiasi, ei välttämättä liity sinuun vaan häneen itseensä.

Vierailija

Mulla oli kuukautiset vuodesta 1975 vuoteen 2012, enemmän tai vähemmän säännöllisesti. Siteitä ja tamponeita kului, varmaan yhteenlaskien paalikaupalla... Niitä ostin enimmäkseen itse, synnytysten aikoihin toki puoliso osti ja myöhemmin joskus kun olin pitkään sairaana myös.

Ikinä, koskaan, evernever mua ei olla katsottu pitkään kassalla eikä missään muualla, ei minua eikä mun kuukautissuojiani.

Minä olen ostellut ko. tuotteita Suomessa, Espanjassa (Malaga), Tukholmassa ja Lontoossa. Sekä muutamalla suunnalla Saksaa 1980-luvulla. Missään näistä maista ei ole kuvatunlaisia kokemuksia sattunut.

Joten täytyy kysyä että missäköhän päin maailmaa tuollaista yleensä ottaen voisi tapahtua. Asutko jossain hiton USAssa?

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.