Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelette, kun näette naisen ostavat vessapaperia?

Vierailija
06.04.2016 |

Itse en osaa oikein suhtautua. Ehkä se menee muulle perheelle.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäsikö minun oikein ajatella jotain erityistä? En nyt oikein osaa ajatella, että nainen olisi jotai erityistä sen takia, että hän ostaa WC-paperia. Sen sijaan yhtä ja toista saattaisi käydä mielessä, jos nainen väittäsi silmät kirkkaina, että hän ei koskaan käytä WC-paperia...   

Vierailija
42/51 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että hänkin kaapii. Että hänenkin pitäisi käydä av-palstalla tullakseen tietoiseksi bideen erinomaisuudesta. Ja samalla ajattelen, että miksi japanilaisia wc-istuimia ei tuoda Suomeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jo sen verran aikuinen, että ymmärrän naisen ostavan sitä esim miehelleen, koska naiset eivät kakkaa.

Missä iässä kakkaaminen muuten loppuu? Tiedän, että tyttövauvat kakkaavat, koska olen nähnyt siskoni vaihtavan tytöltään vaippoja.

T: M34

Yleensä siinä vaiheessa, kun poikalasta aletaan opettamaan potalle, aletaan samanikäistä tyttöä opettamaan pois kakkaamisesta. Ja nämä vielä aikuisiällä vessapaperia ostamaan joutuvat naiset ovatkin niitä harvoja, valitettavia poikkeustapauksia – eli siis vähän rumasti sanottuna "sairaita", joten suosittelisin olemaan kiinnittämättä heihin sen enempää huomiota, kyllä heitäkin varmasti oma vaivansa hävettää jo muutenkin... N25

Vierailija
44/51 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että peseeköhän se käsisuihkulla, vai onkohan sillä lieskaantunut makuraita pikkareissaan ja haiseeko se,

Nauraa

Vierailija
45/51 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että hyyyyiiii.. kauhee paskaperse!

Vierailija
46/51 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa halvalla 24 rullan säkki niin ei tarvi niin usein kaupasta raahata. Mieluiten vähän ennen sulkemisaikaa ettei tartte hävetä 😉

Vierailija
47/51 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän wc-paperia enimmäkseen pimpulin pyyhkimiseen. Vähemmän sitä kuluu pyllyn kuivaamiseen bideellä suihkuttelun jälkeen. Jotkuthan harrastavat peppupyyhkeitäkin.

Vierailija
48/51 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ahdistaa jos näen että nainen ostaa ruokaa tai syö, koska siitä ruoasta tulee kakkaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Eihän tule!

Vierailija
49/51 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisethan ei pasko koskaan, joten ajattelen tietysti että ostaa vaikkapa miehelleen sitä paperia.

Vierailija
50/51 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bidee ja pyllypyyhe toimii. Ei jää ralliraitoja.

Vierailija
51/51 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kerran!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän