Mitä ajattelette, kun näette naisen ostavat vessapaperia?
Itse en osaa oikein suhtautua. Ehkä se menee muulle perheelle.
Kommentit (51)
Ajattelen että hänkin kaapii. Että hänenkin pitäisi käydä av-palstalla tullakseen tietoiseksi bideen erinomaisuudesta. Ja samalla ajattelen, että miksi japanilaisia wc-istuimia ei tuoda Suomeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen jo sen verran aikuinen, että ymmärrän naisen ostavan sitä esim miehelleen, koska naiset eivät kakkaa.
Missä iässä kakkaaminen muuten loppuu? Tiedän, että tyttövauvat kakkaavat, koska olen nähnyt siskoni vaihtavan tytöltään vaippoja.
T: M34
Yleensä siinä vaiheessa, kun poikalasta aletaan opettamaan potalle, aletaan samanikäistä tyttöä opettamaan pois kakkaamisesta. Ja nämä vielä aikuisiällä vessapaperia ostamaan joutuvat naiset ovatkin niitä harvoja, valitettavia poikkeustapauksia – eli siis vähän rumasti sanottuna "sairaita", joten suosittelisin olemaan kiinnittämättä heihin sen enempää huomiota, kyllä heitäkin varmasti oma vaivansa hävettää jo muutenkin... N25
Vierailija kirjoitti:
Että peseeköhän se käsisuihkulla, vai onkohan sillä lieskaantunut makuraita pikkareissaan ja haiseeko se,
Nauraa
Ajattelen että hyyyyiiii.. kauhee paskaperse!
Ostakaa halvalla 24 rullan säkki niin ei tarvi niin usein kaupasta raahata. Mieluiten vähän ennen sulkemisaikaa ettei tartte hävetä 😉
Käytän wc-paperia enimmäkseen pimpulin pyyhkimiseen. Vähemmän sitä kuluu pyllyn kuivaamiseen bideellä suihkuttelun jälkeen. Jotkuthan harrastavat peppupyyhkeitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Mua ahdistaa jos näen että nainen ostaa ruokaa tai syö, koska siitä ruoasta tulee kakkaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eihän tule!
Naisethan ei pasko koskaan, joten ajattelen tietysti että ostaa vaikkapa miehelleen sitä paperia.
Bidee ja pyllypyyhe toimii. Ei jää ralliraitoja.
Pitäsikö minun oikein ajatella jotain erityistä? En nyt oikein osaa ajatella, että nainen olisi jotai erityistä sen takia, että hän ostaa WC-paperia. Sen sijaan yhtä ja toista saattaisi käydä mielessä, jos nainen väittäsi silmät kirkkaina, että hän ei koskaan käytä WC-paperia...