Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terveydenhoitoalan ihmiset, järkyttääkö teitä karvaiset naiset?

Vierailija
06.04.2016 |

Ois kohta aika terkkarille, onko pakko taas jaksaa trimmata koko vartalo?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti järkyttyvät pahanpäiväisesti ja kieltäytyvät hoitamasta.

Vierailija
2/43 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä uran alussa hätkähti. Karvaiset naiset tuntuvat haisevan myös enemmän kuin karvattomammat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gynekologikollegoiden kanssa aina hihitellään, jos jollakulla on oikein karvainen pinppi. Hih.

Vierailija
4/43 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan. Näissä hommissa ei yhteen karvaisuuteen edes kiinnitä huomiota, kun asiakkaiksi tulee myöskin esim. erittäin epäsiistejä päihdeongelmaisia tai vanhuksia ja kaikenlaista väkeä. Ja näitäkin siis aina kohdellaan asiallisesti ja ihmisarvoisesti. Minä en ainakaan ajattele työssä muuta kuin sen itse työn hoitamista, en arvostele ihmisiä edes sisäisessä puheessani.

Vierailija
5/43 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttää suuresti.Vielä enemmän järkyttävät kyllä karvaiset miehet.

Vierailija
6/43 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei järkytä yhtään. Olen itsekin karvainen naiseksi. Muutenkaan ei hetkauta mitenkään mitkään paiseet tai ihottumat. Kaikki on jo nähty, niin ei mitään väliä. Turhaan trimmailet.

Vierailija
7/43 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sitä uran alussa hätkähti. Karvaiset naiset tuntuvat haisevan myös enemmän kuin karvattomammat.

Ok,eli ei karvaisena paikalle. Missä menee raja että on liian karvainen? Kun mun reisikarvat on vaaleat ,niin ne ei niin näy, voinko jättää ne?

Vierailija
8/43 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn vuosittaisessa lääkärintarkastuksessa. Tähän mennessä olen joka kerta unohtanut, että lääkäri haluaa, että otan farkut pois ja sinkkuna minulla on aina normaalisti ajamattomat sääret tai sänkiset. Kun lääkäri kehottaa riisumaan housut, ajattelen aina mielessäni "damn!". Tänä vuonna aion laittaa hälytyksen muistuttamaan, että varmasti ajan kunnolla sääret ja bikinirajat ennen vastaanottoa.

Vierailija
9/43 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä housuista tulee semmonen lemahdus usein kun teen esim papakokeen. Lihavilla ja tuheroilla pahinta.

Vierailija
10/43 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksikö joku keskenkasvunen tosi hyvän alotuksen. Voi hihihihihihi. Jollain on karvoja....siellä..... Hihihi.

Vierailija
11/43 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sieltä housuista tulee semmonen lemahdus usein kun teen esim papakokeen. Lihavilla ja tuheroilla pahinta.

Mun sisko joka on labrahoitaja sanoo että aika harvoin oikeastaan ne alapäät haisee, mutta joskus siinä hoitajan vieressä olevissa telineissä olevat sukat kyllä haiskahtaa melkoisesti jopa siistin oloisilla ihmisillä.

Vierailija
12/43 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavilla ja pimpeillä? Oot outo.

Vierailija
13/43 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TEET papa-kokeen? Paljon saat? Ja jos tulee kymppi, antaako mummo rahaa?

Vierailija
14/43 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun sisko joka on labrahoitaja sanoo että aika harvoin oikeastaan ne alapäät haisee, mutta joskus siinä hoitajan vieressä olevissa telineissä olevat sukat kyllä haiskahtaa melkoisesti jopa siistin oloisilla ihmisillä.

En minäkään ole havainnut sen kummempaa hajua papa-näytettä ottaessa, oli karvoja tai ei. Hienhaju on paljon yleisempää tai ainakin se käy useammin nenään.

Vierailija
15/43 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti? Terkka voisi ihmetellä jos sulla kasvaisi kolmas tissi polvessa tai outoa ihottumaa tms, muuten keskittyy työhönsä.

Vierailija
16/43 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten en naisten karvoituksella ole vaivannut päätäni, mutta jossain määrin ihmetyttää sellaiset reilu 5-kymppiset vielä työelämässä olevat naiset, joilla kasvaa parta ja viikset, eikä viitsi niitä ajella.

Vierailija
17/43 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TEET papa-kokeen? Paljon saat? Ja jos tulee kymppi, antaako mummo rahaa?

Yhyy tais kolahtaa

Vierailija
18/43 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten en naisten karvoituksella ole vaivannut päätäni, mutta jossain määrin ihmetyttää sellaiset reilu 5-kymppiset vielä työelämässä olevat naiset, joilla kasvaa parta ja viikset, eikä viitsi niitä ajella.

SIitä voi joutua loputtomaan kierteeseen, jos on kova karvojenkasvu. Ja jokaisen oma asia se kyllä on. Itse olen tyytyväinen, kun näen jonkun uhmaavan yleisiä kauneuskäsityksiä.

Vierailija
19/43 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ottanut papa-näytteitä, enkä kyllä koskaan ole kauhistellut kenenkään karvoja tai karvattomuutta yms. Jokainen on omanlaisensa :)Toisaalta ymmärrän ap:ta, koska itse ollessani potilaana mietin myös samoja asioita ;) Turhaan kuitenkin stressaat!

Vierailija
20/43 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä tässä työssä toisten ulkonäköä tai karvaisuutta ihmetellä. Itseäni kyllä pesen ja siistin ennen lääkärille menoa mutta voin kertoa että tulee vastaan sellaisia potilaita välillä että joutuu tuplahanskat käyttää ja pidätellä hengitystä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän