Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

pitäisikö kertoa suhteemme alusta täysi totuus? Eli näin se oikeasti meni: Näin mieheni baarissa toisen naisen kanssa. Olin pari kuukautta aiemmin nähnyt mieheni baarissa ja jutellut hänen kanssaan. Ihastuin häneen jo silloin. Vakoilin noita kahta, he halailivat ja pussailivat ja vaikuttivat iloisilta. Mua ärsytti, halusin tuon miehen. Kun nainen lähti (vessaan tai jonnekin?) lähdin samantien miehen luo. Sain hänet lähtemään kanssani yökerhon terassille. Juteltiin ja lopulta lähdettiin hänen luokseen. Olemme menossa kesällä naimisiin ja en haluaisi salata mieheltäni mitään. Mutta voiko tästä esim. suuttua? Olin kyllä hieman narttumainen, mutta miten muuten olisin voinut saada hänet itselleni?

• ylös 2
  • alas 11

Kommentit (11)

Vierailija

Kyllä minä kertoisin.. Eihän tuossa ole varsinaisesti edes mitään "pahaa", varsinkin jos/kun mies siitä eteenpäin kiinnostui itsekin sinusta.

Vierailija

No ei varmaan ole pakko koko tarinaa kertoa, voit sanoa että ihastuit mieheen heti kun näit :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mitä pahaa tuossa oli? Jos olisit myrkyttänyt toisen naisen tai teljennyt vessaan, niin sitten joo.

Vierailija

Mä en oikein ymmärtänyt, mitä sä olet "salannut" mieheltäsi. Lähestyit miestä sillä aikaa, kun sen seuralainen oli vessassa. Kai se mies itsekin tämän tietää. (Sitä kyllä ihmettelen, mitä mies sanoi naiselle tämän palattua vessasta, kun olikin sillä aikaa ryhtynyt flirttaamaan sinun kanssasi.)

• ylös 10
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No ei varmaan ole pakko koko tarinaa kertoa, voit sanoa että ihastuit mieheen heti kun näit :)

Kyllä mä sen oon kertonutkin :) Mies on komea niin ihailijoista ei ole pulaa. Mä kyllä ihastuin nimenomaan miehen luonteeseen, niin hauska ja puhelias. Ja mä en halunnut jäädä rannalle ruikuttamaaan vaan piti toimia. Kyllä se toimikin ja ihanaa mennä naimisiin unelmieni miehen kanssa. Ap

Vierailija

Olihan tuo melkoinen temppu tuolle vessaan tms. lähteneelle naiselle.
Ajattele, jos olisit itse ollut tuo toinen nainen.
Mies mikä lie ollut...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä en oikein ymmärtänyt, mitä sä olet "salannut" mieheltäsi. Lähestyit miestä sillä aikaa, kun sen seuralainen oli vessassa. Kai se mies itsekin tämän tietää. (Sitä kyllä ihmettelen, mitä mies sanoi naiselle tämän palattua vessasta, kun olikin sillä aikaa ryhtynyt flirttaamaan sinun kanssasi.)

Mä en oikeastaan tiedä. Voi olla että pisti viestiä tai sitten kun kävi vessassa niin silloin näki ja sanoi jotain. Itse en kyllä nähnyt naista enää. Mieheni itse kertoi joskus tästä illasta, että oli tavannut jonkun naisen ennen mun ilmaantumista. Nainen oli siis tullut juttelemaan hänelle ja viettivät iltaa yhdessä. Ja lopuksi sanoi, ettei enää sen jälkeen ole nähnyt. Muuta en tiedä. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olihan tuo melkoinen temppu tuolle vessaan tms. lähteneelle naiselle.
Ajattele, jos olisit itse ollut tuo toinen nainen.
Mies mikä lie ollut...

Mä olin miettinyt tuota miestä siitä lähtien kun ensi kertaa tavattiin. Ja jos sitten sattumalta tavattiin niin pakko oli vaan mennä juttelemaan. Huomasin miehen kasvoilta ja eleistä, että olin minäkin jäänyt hänen mieleensä. Jos meidän välillä ei olisi ollut mitään kemiaa niin olisin antanut asian olla ja lähtenyt pois. Niin varmaan mieskin, eikö? Myönnän kyllä että ei hienoin tilanne. Ap

Vierailija

Ihan turhaa vatvoa vanhoja asioita. Ei varmaan mieskään ollut kovin kiinnostunut tuosta toisesta naisesta, kun heti lähti uuden matkaan. Se joka perseensä nostaa, se paikkansa jättää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihan turhaa vatvoa vanhoja asioita. Ei varmaan mieskään ollut kovin kiinnostunut tuosta toisesta naisesta, kun heti lähti uuden matkaan. Se joka perseensä nostaa, se paikkansa jättää.

Niinpä. En taida kyllä kertoa. Eikä tee kyllä mieli kertoakaan. Ajattelin vaan että olisiko kertominen oikein. Ap

sdfsdfsdf

Eihän tuossa ole mitään kerrottavaa? Mitään ihmeellistä ei tapahtunut, paitsi että nappasit miehen toisen naisen näpeistä. Mies lähti sinun mukaasi ihan omasta tahdostaan, joten hän teki valinnan yhtälailla. Miestä tuskin harmittaa, miksi sinua pitäisi? Case closed. Kaikesta sitä ihminen voikin kehittää paineita.