Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos teille olisi tullut erimielisyyksiä parisuhteessa,olisit itse toiminut ensin hieman

06.04.2016 |

väärin miestäsi kohtaan,josta mies olisi sitten suuttunut niin paljon,että olisi mennyt mielenosoituksellisesti ja naiivisti pariksi päiväksi baariin juomaan överikuntoon itsensä,vieläkö haluaisit miehesi kanssa selvittää asian,jos rakastaisit häntä?
Jos haluaisit selvittää asian,kun hän on selvinpäin,mitä haluaisit/vaatisit häntä baarireissustaan selittävän vai vaatisikin mitään? t.tyhmiä kyselevä

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirun pitkä lause oli tarinassa. Viitsisitkö kirjoittaa aloituksen uusiksi? Ei tuota Erkkikään jaksa ymmärtää.

Vierailija
2/6 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö ap:n käydä vielä pari vuotta koulua lisää? Onko oppivelvollisuus edes täynnä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toteaisin, että meillä on varmaan vähän liian erilaiset näkemykset elämästä ja asioiden hoitamisesta, että oisko tää tässä. Että tein väärin, mutta sen sijaan että pitäis lähtee suin päin vetämään ittensä tajuttomaksi, niin asiat pitäis kuitenkin selvittää.

Syitähän juopotteluun löytyy aina. Akan vika perkele ku teki niin/näin, nalkuttaa, vittuilee, mitä vaan. Kyllä juoppo syyt keksii.

Sanoisinko, että jätä syiden kaivaminen sikseen. Jätä koko mies taaksesi.

Vierailija
4/6 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä selvityksiä baari-illasta odotat, vai onko suhteessa mukana vielä epäluottamustakin.

Teillä on molemmilla vielä paljon oppimista ihmissuhdetaidoissa, mutta oppimistahan elämä on iankaiken.

Vierailija
5/6 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin ettei kumpikaan ole vielä kypsä parisuhteeseen. Ero ja muutama vuosi lisää itsestä, elämästä ja ihmissuhdetaidoista oppimiseen ja sitten katsotaan tilannetta uusin voimin.

Vierailija
6/6 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En rakastaisi miestä, joka vetää överikännejä, saati harrastaa mitään mielenosoituksia suutuspäissään. Mun kanssa ei olla parisuhteessa, jos ei osata käyttäytyä ja puhua asioista rauhallisesti. Enkä itse ala parisuhteeseen, jos en itse osaa kohdella toista hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän