Vierailija

Millaisia alusvaatteita käytän eniten/suosit eri vaatteiden kanssa? Hameen, farkkujen, tiukkojen ja ihonmyötäisten housujen ja urheiluvaatteiden (tiukkojen trikoiden) kanssa? Mitkä seikat vaikuttavat eniten alushousujen valintaan ja millaisia malleja et käytä lainkaan ja mistä syystä. Kerro vielä ikäsi....

• ylös 2
  • alas 3

Kommentit (11)

Vierailija

Pidän etupäässä hipstereitä, mutta kun tiukat ihonmyötäiset housut tai urheilutrikoot niin silloin on parhaimmat stringit. Ne on näkymättömät näiden vaatteiden kanssa...niin ja ikä 36v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ei mulla varmaan ole muita kun (reikäisiä) xl-koon mamma-sloggeja. Mustia, ei sentään ihonvärisiä eikä just nyt valkoisiakaan. Joitain Tokmannista ostettuja halpishipstereitä löytyy kans.

Vierailija

En omista muita kuin stringejä, koska ne on mukavimmat (vähiten kangasta ahdistamassa iholla).
Mieluiten kuljen kokonaan ilman, mutta jos alkkarit laitan jalkaan, niin stringit aina.

24v

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En omista muita kuin stringejä, koska ne on mukavimmat (vähiten kangasta ahdistamassa iholla).
Mieluiten kuljen kokonaan ilman, mutta jos alkkarit laitan jalkaan, niin stringit aina.

24v

Tyypillinen Pissis nuori, ei käytä vaatteiden alla alushousuja ja persvakoon näkyy only farkkujen alta. Ompas kiva näky :D

Bokseri mallisia. Mun mielestä käy parhaiten, kaikkien kanssa.

Koska, jos on hame, niin ei vahingossakaan vilahda mitään ylimääräistä, vaan on asiallisen näköinen jos sattuu vaikka vahinko että näkyis hameen alle.

Myös treenitrikoiden alla, koska vaikka boksereiden rajat näkyykin joistain kankaista kohoamina, niin ei mun mielestä ole pahannäköinen, ja jos jokin kangas on ohutta ja pyllistää, niin ei ainakaan paista pyllyvako varmasti kankaan läpi.

Ei jää törkeitä painauma rajoja peppuun, kuten muissa malleissa (paitsi tietty stringeissä).

Ja mun käyttämät bokserit on sellaisia mitä jotkut rohkeat käyttää pelkästään vaikka salilla. Joten voin kätevästi joissain tilanteissa heittäytyä "alushoususille" koska ei ne ole alushousut.

Ja miehet on kehuneet niitä hyvin seksikkäiksi :) ja ne on. Ainakin sopii mun treenatuille pakaroille.

Vierailija

Metsämamma88 kirjoitti:
Bokseri mallisia. Mun mielestä käy parhaiten, kaikkien kanssa.

Koska, jos on hame, niin ei vahingossakaan vilahda mitään ylimääräistä, vaan on asiallisen näköinen jos sattuu vaikka vahinko että näkyis hameen alle.

Myös treenitrikoiden alla, koska vaikka boksereiden rajat näkyykin joistain kankaista kohoamina, niin ei mun mielestä ole pahannäköinen, ja jos jokin kangas on ohutta ja pyllistää, niin ei ainakaan paista pyllyvako varmasti kankaan läpi.

Ei jää törkeitä painauma rajoja peppuun, kuten muissa malleissa (paitsi tietty stringeissä).

Ja mun käyttämät bokserit on sellaisia mitä jotkut rohkeat käyttää pelkästään vaikka salilla. Joten voin kätevästi joissain tilanteissa heittäytyä "alushoususille" koska ei ne ole alushousut.

Ja miehet on kehuneet niitä hyvin seksikkäiksi :) ja ne on. Ainakin sopii mun treenatuille pakaroille.

Hupinsa kullaki,ois vaan jännä oikeesti tietää vastaakohan tässä vaan  joku pervo- Pekka jolleki Pervo-Matille...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen Pissis nuori, ei käytä vaatteiden alla alushousuja ja persvakoon näkyy only farkkujen alta. Ompas kiva näky :D

Miten ihmeessä persvako voi näky farkkujen alta? Taidat käyttää farkkuja jotenkin väärin?

Stringit tai ilman on oma valintani.

Vierailija

Mun alusvaatteissa on aina pitsiä. Muuten asut vaihtelevat mielualan ja päällä olevien vaatteiden mukaan.

Kommandonakin saatan kulkea kiihottaakseni tiettyä henkilöä.

n. 48 v.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.