Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eiköhän me kaikki tiedetä mistä Axelin viime purkaus taas johtui

Vierailija
05.04.2016 |

Toki voi sitä uhria esittää, mutta koko tämä tapaus oli jo jäämässä unholaan, kunnes tuli taas joku mystinen henkilö Trevor jostain puskista. Kun tämä juttu ei sitten mennytkään läpi, niin hän vetää pakasta jälleen kerran sen tutun uhrikortin, medialynkkaus ja mitä kaikkea hän on taas keksinyt.

Itseasiassa Axl aloitti sopan sillä, että hän on se uhri, hän vain suojelee itseään ja kaikki haluavat pahaa hänelle. Missään vaiheessa en huomaa aitoa katumusta vaan pakon edessä kiukkuisena pyydetään anteeksi, uhriviitta on ja pysyy tiukasti päällä.

Oikeus toki nämä asiat lopullisesti päättää, mutta itsestään voi antaa tietynlaisen kuvan ja aina se ei ole kovin mairitteleva ja se kertoo paljon ihmisestä. En toivo mitään pahaa kyseiselle ihmiselle ja kaikissa meissä on vikamme ja teemme myös virheitä, on kuitenkin hyvin kertovaa kuinka ihminen käyttäytyy tällaisissa tilanteissa ja jotkut pystyy myös kasvamaan ihmisenä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme tarve sil jankuttaa 😂

Vierailija
2/6 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivaa vaan syvempää kuoppaa jokaisella selityksellä. Pysyisi vaan hiljaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme tarve sil jankuttaa 😂

Luulen, että minä ja ennemmistö suomalaisista olisi jo unohtaneet koko jutun jos hän itse ei jatkuvasti tekisi näitä ihmeellisiä ulostuloja. Ei minua kyseinen herra kiinnosta, mutta aina hän saa itsensä jotenkin taas puheenaiheeksi ja ehkä ei tämän asian tiimoilta kannattaisi olla se jatkuva puheenaihe.

Ap

Vierailija
4/6 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Axl is back.

Vierailija
5/6 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaivaa vaan syvempää kuoppaa jokaisella selityksellä. Pysyisi vaan hiljaa.

Olen samaa mieltä, ehkä kannattaa joskus olla hiljaa.

Vierailija
6/6 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Axl is back.

Mutta miksi, mistä tarve näille omituisille ulostuloille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi