Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko tässä tilanteessa vähentää univelkaa tai ettei se ainakaan lisääntyisi??

Vierailija
05.04.2016 |

Mulla on todettu kädessä rannekanavaoireyhtymä (on tehty hermoratatutkimus) ja tän takia oon jo kuukausia nukkunut yöt todella huonosti ja univelan takia mulla särkee joka päivä pää, migreenikohtaus on ainakin kerran viikossa, tuntuu etten muista mitään, huomaa, oksettaa, joskus meinaan nukahtaa ihan seisaaltaan jne.

Kävin ortopedillä, jonka piti päättää leikataanko käsi vai ei, mutta tuon päätöksen sijaan hän diagnosoikin tennis-golfkyynärpään, kun tehdessä rannekanavaoireyhtymän testejä mulla tuntui kipua myös kyynärpäässä eikä vaan sormissa. Tämän takia mun pitäis nyt 1,5-2 kk käydä fysioterapiassa, koska tämän ortopedin mielestä jos tämän tennis-golfkyynärpään saa hoidettua niin poistuu kuulemma hermopinnevaivatkin.

Olen nyt jo ihan kuollu tän univelan takia ja helpotusta ei kuulemma välttämättä tule ekaan kuukauteen. Oisko jotain vinkkejä, miten välttää ainakaan univelan lisääntyminen, jos sitä ei saa vähennettyä? Tietysti nukkuminen, mutta on ihan sama nukunko yöllä vai päivällä niin heräilen noin puolen tunnin välein puutumiseen ja/tai särkyyn ja saan yöllä nukuttua kaikkiaan 2-4 tuntia.

Sain nyt pari viikkoa sairaslomaa, mutta lääkäri sanoi, että sen jälkeen pitäis taas tehä töitä, kun ei kuulemma voi koko ajan olla sairaslomalla. En kuitenkaan saanut mitään vinkkejä, miten tämän univelan saisi vähenemään tai ettei se ainakaan lisääntyisi. Lisäksi tuon rannekanavaoireyhtymän takia mulla pettää ihan yllättäen kädestä ote ja kun teen töitä lasten parissa, niin tämä on aika riskialtista.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu

Vierailija
2/2 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unilääkkeet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla