Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sulla jotain niin piintyneitä tapoja, ettet niistä voi luopua?

Vierailija
05.04.2016 |

Edes silloin kun se olisi sinulle vain hyväksi?
Tai ehkä vain kuviteltuja rutiineja, joista sanot: "Päivä on pilalla, jos en tee sitä ja tätä ennen sitä ja tätä"

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tiedä, millaisia ne voisivat olla, lasketaanko tämä? Mun pitää aina lukea sängyssä ennen nukahtamista. Jos en lue, en saa unta. Poikkeuksena se, jos olen jostain syystä todella uupunut. Tästä tavasta en ihan käytännönkään syystä voi luopua.

Vierailija
2/4 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi. Ja nyt, jos joku tulee kommentoimaan, että "kyllä siitä voi luopua", niin minä kommentoin jo etukäteen, että varmasti yhtälailla kuin kaikista muistakin piintyneistä tavoista, mitä tähän ketjuun tullaan luettelemaan. Kiitos ja anteeksi :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä enemmän tarve kuin tapa, mutta tarvitsen oma aikaa useamman tunnin päivässä. Silloin vain lueskelen, kirjoitan, piirrän tai puuhastelen muuten yksikseni. Silloin minua ei saa häiritä. Jos tähän ei ole mahdollisuutta pariin päivään (vaikka reissussa, jossa ollaan tiiviisti muiden kanssa koko ajan), alan voida huonosti.

Minulla on paha tapa selata illalla nettiä, kun pitäisi lukea kirjaa tai pitää vain silmiä kiinni. Olen luonnostani iltavirkku enkä malttaisi mennä nukkumaan, kun pitää.

Vierailija
4/4 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yövuoroon lähtiessä mun on pakko ottaa kahvi mukaan omassa termari take away-mukissa:D yövuoro vaan alkaa paremmin kun saan ajomatkalla kuunnella musiikkia samalla kun juon kahvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä