Minkälaista aluetta Katajaharju on?
Huomenna olen menossa sinne katsomaan vuokra-asuntoa. Ei minkäänlaista mielikuvaa ennestään, koska olen ulkopaikkakuntalainen. Mitä nyt katselin kuvia niin vaikuttaa aika ikävältä seudulta.. Kestääkö siellä asua väh. vuoden verran maksellen 650 euron vuokraa 25neliön yksiöstä? Ihan mietin vaan, kaipailen kommentteja.
Kommentit (11)
Ai Helsingin Lauttasaaren Katajaharju? Mukava alue meren läheisyydessä. Köyhillä ei asiaa sinne.
On mukavaa aluetta, jos siis Lauttasaaren Katajaharjua tarkoitat. Meri ja ulkoilumahdollisuudet lähellä, hyvät yhteydet keskustaan. Länsiväylä tuo kyllä melua.
Mitä nyt luin keskustelupalstoja niin sitä on aika paljon haukuttu. En sitten tiedä :D
No mutta hyvä kuitenkin kuulla ettei oo niin paha kuin kuvittelin! Ainakin bussiyhteydet näyttää olevan hyvät ja nopeat.
Muuten ok mutta länsiväylä menee läheltä.
Mitään palveluita siellä ei taida olla, mutta hieno ja rauhallinen paikka meren rannassa.
Olen joskus nuorempana ollut siellä USA:n merijalkaväen bileissä. Vieläkö niillä on se iso talo siellä, jossa järjestävät bileitä? Tietääkö kukaan?
Kuusankoskella on myös katajaharju;-)
Vierailija kirjoitti:
No mutta hyvä kuitenkin kuulla ettei oo niin paha kuin kuvittelin! Ainakin bussiyhteydet näyttää olevan hyvät ja nopeat.
Bussiyhteydet jää kuule pois kohta ja joudut seikkailemaan metrokäytävissä. Muuten ihan kiva rauhallinen alua.
Länsiväylän meteli on sietämätön ja kaupat on yli kilsan päässä. Asuin siellä vuoden kunnes oli pakko päästä siitä metelistä. Kantautuu merta pitkin. Kesäöinä kun ikkuna on auki, menee yöunet.
Lauttasaarta haukutaan aina keskustelupalstoilla, mutta alueella asuvat kyllä useimmiten viihtyvät erinomaisesti. Kauppapalveluita ei Katajaharjussa juuri ole yhtä pikku ruokakauppaa lukuun ottamatta.
Mutta anna ihmeessä jonkun sellaisen saada kyseinen asunto, joka tarvitsee sitä kipeämmin kuin sinä.
Ikävältä? Kaverilla on siellä omakotitalo melkein rannassa. Ikävä ei ole eka sana mikä mieleen tuli