apua nopeesti!! työpaikan omailmoitus sairaustapauksessa
eli olin 2 viikkoa sitten päivän kipeenä ja unohdin palauttaa sen ilmoituksen. voiko sen vielä palauttaa näin 2 viikkoa jälkikäteen että saan siltä päivältä palkan? teen todella harvoin työvuoroja joten siksi unohtui...
Kiitos tuhannesti jos joku osaa auttaa
Kommentit (9)
No tottakai se kannattaa yrittää jälkikäteen heti tehdä. Ei se ainakaan tekemättä mitään korjaudu.
Keikkatyö?
Jos oli niin valitettavasti työsuhdetta ei ollut. Ei palkkaa
Vierailija kirjoitti:
Keikkatyö?
Jos oli niin valitettavasti työsuhdetta ei ollut. Ei palkkaa
Ei ole keikkatyö vaan ihan normaali toistaiseksi voimassa oleva soppari.
Firmassa missä oon töissä omalla ilmoituksella saikkua ei edes saa tt/osa-aikainen.
Vierailija kirjoitti:
eli olin 2 viikkoa sitten päivän kipeenä ja unohdin palauttaa sen ilmoituksen. voiko sen vielä palauttaa näin 2 viikkoa jälkikäteen että saan siltä päivältä palkan? teen todella harvoin työvuoroja joten siksi unohtui...
Minun työpaikallani ilmoitus pitää toimittaa palkanlaskijalle ajoissa ennen ko. palkanmaksukauden maksatusta, muuten voi mennä palkattomaksi poissaoloksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun työpaikallani ilmoitus pitää toimittaa palkanlaskijalle ajoissa ennen ko. palkanmaksukauden maksatusta, muuten voi mennä palkattomaksi poissaoloksi.
Meidän firmassa minä oikaisen vaikka jälkikäteen, jos leimaukset on jääneet puuttumatta sairauden takia. Seuraavassa tilissä tulee. Joten kannattaa laittaa eteenpäin ja jos on myöhässä ole yhteydessä siihen, joka palkat laskee. Meillä on käytäntönä kuitenkin, että oma ilmoitus pitää tehdä soittamalla sairastuttuaan.
t. pomo
?