Kannattaako pomolle antaa?
Vaimon pomo on antanut ymmärtää et panemalla pääsisi nopeasti uralla eteenpäin. Pomo Ei sano suoraan, mutta rivien välistä helppo tulkita. Ehdottelee ja järjestelee yhteisiä työmatkoja joka kuukausi. Vaimo 34v. haluaisi minulta luvan nussia, pelkkää seksiä ja raportoisi tarkkaan joka kerrasta. Tiedän, et vaimoa on alkanut kiihottaa irstaat puheet ja seikkailut vetää kovasti puoleensa, seksi on aina ollut estotonta ja vaimo nauttii miesten huomiosta eikä kieltäminen pitkään jarruttele häntä. Onneksi pomo on 20 vuotta vanhempi ja haluaa vain pitää hauskaa nuoren muodokkaan naisen kanssa. Pomolla on kova panomiehen maine vaimon mukaan. Onko muilla kokemuksia ? Parempi luvan kanssa kuin salaa? Miten ura kehitys? Jne.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Ehdota vaimollesi, että ottaa ensin muutaman kerran loppuun asti suihin ja tietysti niellen pomoltansa, ja katsokaa kuinka pitkälle sillä pääsee. Itse pomona voin sanoa, että oikein hyvin on toiminut kaikkien naisten urakehityksen kannata, paitsi yhden sekopään kanssa joka halusi alkaa oikeaan suhteeseen kanssani.
Mulla tavallaan pomona sama homma, mutta en oikeasti tee hirveitä naisten urakehityksen eteen, otan vain tavaraa, kun naiset sitä itse tarjoaa ja olettavat ylenevänsä sillä. Välillä järjestän viereisen konsernin kaverille työhaastatteluun, joka sitten puolestaan painaa näitä pimpoja. Golf kierroksella sitten naureskelemme tälle.
Ehdota vaimollesi, että ottaa ensin muutaman kerran loppuun asti suihin ja tietysti niellen pomoltansa, ja katsokaa kuinka pitkälle sillä pääsee. Itse pomona voin sanoa, että oikein hyvin on toiminut kaikkien naisten urakehityksen kannata, paitsi yhden sekopään kanssa joka halusi alkaa oikeaan suhteeseen kanssani.