Mitä söisit tänään jos saisit herkutella ihan yksin?
Siinäpä se 😊
Kommentit (32)
Mä syön arkisin lähes aina yksin, koska miehen kanssa on työt eri paikkakunnilla ja lapset on jo pois kotoa. Eipä tule kovin usein herkuteltua. Mutta jos oikein tekee mieli hyvää, leivon jotain marjapiirakkaa tai sitten käyn hakemassa lähikaupasta jäätelöä. Äsken tein ihan tavallista ruokaa, pottuja, kastiketta, juureksia. Mun herkku on oikeastaan lämpimät voileivät, johon laitan täytteeksi mitä sattuu olemaan tai fiiliksen mukaan.
Jäätelöä ja keksejä! Onneks meillä on niitä kaapissa, ehkä mä herkuttelen niillä, kun mies nukuttaa lapsia :D
Karkkia, niin hitokseen karkkia!! Irtokarkkeja, valkosuklaata, kinder buenoja ja maxia, nutellaa (okei ei ole karkkia mutta silti) kaikkia näitä yhtäaikaa paljon
Nyt sinne oli tullut kolmen pizzan rajoitus 😁. Tilasin pitakebabin itselleni ja kaksi pizzaa. No, saavat huomenna sitten kun tulevat kotiin lempipizzojaan. Tsiisus, ei tää toisten huomioiminen lopu ku haudassa.
Ap
Mustaa makkaraa ja puolukkahilloa. Muut ei meillä sitä syö ja yökkäilevät sen hajullekin. Mun herkkua. :)
Vierailija kirjoitti:
Filet mignon, hernepyree, fenkoli- raparperivinaigrette ja valuva camenbert jälkiruuaksi.
Kannatan tätä vaihtoehtoa. Muuten voisin tehdäkin nyt (olen yksin), mutta mistä hitosta sen valuvan camembertin löytäisin tähän hätään? Yleensä mitä kaupoissa on niin ovat ihan raakoja vielä, hyvän aikaa pitää kotona kypsytellä.
😁 en kyllä karkaa, ehkä joskus pitäisi 😊. Kotiin ei voi mitään herkkuja itselleen piilottaa, on kaksi teiniä joiden nenät on varmasti yhtä tarkat kuin tryffeliporsaan. Ovat nyt isänsä kanssa yön yli poissa joten taidan sen pizzan, limun ja jonkun jälkkärin tilata 😊
Ap