Vierailija

En jaksa selittää aikojen alusta kaikkea, mutta kerron sieltä täältä jotain.

Päiväkotikaverit jäivät sille tielleen, harmi, koska olisi voinut olla mukavaa olla isonakin kavereita.

Ala-astekaverit jäivät ala-asteelle. Tai no alaKOULUUN.

Yläkoulukaverit pysyivät samoina lähemmäs 10 vuotta, kunnes tapahtui jotain, mitä? En varmaan koskaan saa tietää. Ja luisuin vain ulos porukasta :\ Meillä oli paljon samaa, ja samalla paljon erilaista, mutta naiivisti ajattelin, että tässä on loppuelämäni porukka. No ei ollut :(

Muissa kouluissa olen aina saanut helposti kavereita, olen helposti lähestyttävän näköinen, avoin ja mukava. Mutta eräässäkin koulussa tyttö tuli tutustumaan minuun ja luontevasti hengailimme yhdessä, kunnes seuraamme liittyi myös pari muuta tyttöä ja minut jätettiin pois porukasta tosi ilkeästi. Eli minä tavallaan toin ennestään tuntemattoman porukan yhteen ja sen jälkeen lensin pihalle siitä. En koskaan saanut kunnollista selitystä.

Samassa koulussa tutustuin taas mukavaan tyttöön ja hengailimme luontevasti, kunnes hän vain.. Katosi? En viitsi tyrkyttää itseäni, joten...

Baarissa tutustuin joskus muutamaan tyttöön, joiden kanssa meillä oli ensin kinaa, mutta sitten tutustuimme ja meistä tulikin hyvää pataa. Mutta niin vain hekin katosivat lopulta :(

Tutustuin myös erään exäni exään monen mutkan kautta ja olimme kai kavereita. Lopulta HÄNKIN vain katosi.

On näitä muitakin, tässä nyt muutama. En tietenkään väitä, ettei itselläni ole osaa eikä arpaa asioihin, mutta en oikeasti ymmärrä syytä näille :\ Sama kuvio toistuu miesten kanssa; kelpaan hetkeksi kunnes se on ohi, heippa vaan.

Sen tiedän, ettei tämä johdu mistään ilkeydestä, olen tosi ystävällinen ihminen ja rehellinen. Hygienia on vähän turhankin kunnossa ja olen kaikin puolin normaali.

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (1)

Vierailija

Niin ja töissä tutustuin kivaan tyttöön, mutta myös hän katosi vain jonnekin. Ihan omituista, miten superhelposti saan seuraa, mutta KUKAAN ei pysy vieressä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.