Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annatko suuseksiä siksi että saisit sitä itse vai

Vierailija
05.04.2016 |

siksi että nautit siitä? oletko m/n?
Itse en edes halua suuseksiä jos mies ei nauti antaa sitä, tekee sen vain jos minä haluan.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan siksi, että nautin siitä kun mieheni nauttii. Olen siis nainen.

Vierailija
2/13 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimpsaa pitää SYÖDÄ, ei mitään pientä lipomista or forget it

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imeskellä häpyhuulia, kieli sisään, nuolla takaapäin, samalla peppua..mm mm mmmm

Vierailija
4/13 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolen koska kiihotun siitä ja koska vaimo saa siten helpoiten orgasmin. Vaimo ei anna suuseksiä minulle, mutta tämä järjestely toimii meillä.

Vierailija
5/13 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

annan mutta en saa itse sitä, ja mies olen .

Vierailija
6/13 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan suuseksiä, koska se on kivaa, kiihottavaa ja ihanaa! Saan itsekin aina välillä, mut se ei ole mikään must enkä tee sitä saadakseni itse suuseksiä. Miehen luvalla otan suihin monilta muiltakin miehiltä enkä oleta saavani itse mitään, enkä edes haluaisi.

N20

Vierailija
7/13 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan suihin koska nautin itse siitä suunnattomasti. En odota vastavuoroisuutta joka kerralta.

N25

Vierailija
8/13 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei ANNA mitään kenellekään. Itsekkäitä otukisa. Kysypä mieheltä mitä antaminen tarkoittaa, veikkaan ettei tiedä oikeaa vastausta.

Miesten PITÄISI nuolla saadakseen seksiä.

Vierailija
9/13 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei ANNA mitään kenellekään. Itsekkäitä otukisa. Kysypä mieheltä mitä antaminen tarkoittaa, veikkaan ettei tiedä oikeaa vastausta.

Tuo pätee jännämiehiin, mutta ei kiltteihin kunnon miehiin. Kunnon miehet lipittävät toosaa, vaikka eivät saa mitään vastineeksi.

Vierailija
10/13 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikani annoin, kunnes lopetin ku en saa sitä itse. Siitä se pikkuhiljaa kaikki muukin seksi loppuu :/

Vierailija
11/13 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan suuseksiä, koska haluan antaa. Myös mies antaa minulle suuseksiä, koska haluaa antaa. Mielestäni parisuhteessa ei tarvitse käydä mitään vaihtokauppoja tai tehdä jotain sellaista, jonka kokee ällöttäväksi.

Vierailija
12/13 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo pätee jännämiehiin, mutta ei kiltteihin kunnon miehiin. Kunnon miehet lipittävät toosaa, vaikka eivät saa mitään vastineeksi.

Kunnon miehet lipittävät kiitollisina jännämiehen jämät naisen pimpsasta sitten, kun nainen on elänyt tarpeeksi elämää ja haluaa vakiintua.

Vierailija
13/13 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies. Toki haluan suuseksiä itsekin. Antaessani sitä parasta on kontrolli  - silloin kun osaa lukea kumppania. Siinä voi lopettaa muutamaksi sekunniksi juuri kun toinen on laukeamaisillaan, jatkaa ja  taas hillitä. Nainen pysyy siinä nautinnon huipulla tavallista pitempään. Se on taidetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan