Työpaikkaihastus tuo iloa päivään
Olen ihastunut työkaveriini ja minusta tuntuu, että hänkin taitaa vähän olla minuun. Minusta on niin hauskaa jutella hänen kanssaan ja huomata kuinka hän punastelee kanssani jutellessaan yms. Harmaat työpäivät saavat mukavaa piristystä, kun odotan aina hänen näkemistään ja yritän tulkita hänen käytöstään, että onko hän ihastunut minuun. Onko joku muu vastaavassa tilanteessa ja miten "juttunne" on sitten päättynyt/edennyt?
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Voi että, kyllä siitä todellakin sai energiaa. Meillä se työntekijä oli määräaikaisena. Ja vaikka ihastus ei ollut molemminpuolista, niin jossain määrin kiehtovaa se yhteys kuitenkin oli toisellekin, sillä edelleenkin pidämme harvakseltaan yhteyttä. Samalla alalla ollaan, joten silloin tällöin myös kohdataan. Ja kyllä ne kohtaamiset ovat selvästi lämminhenkisiä. Minulle ne ovat nykyään sellaisia kaihoisia kohtaamisia, kun se mennyt aika ei koskaan enää palaa. Mutta se kaihoisuus ja lämpö yhdessä ovat hyvä tunne.
Mistä tiesit, ettei ihastus ollut yksipuolista? Tulin juuri pitkältä lomalta ja nyt meinaan pakahtua, kun en meinaa pystyä olemaan erossa tästä työkaveristani. Lomallani pystyin siirtämään hänet hetkeksi syrjään ajatuksistani, mutta nyt kun hän on taas lähellä, niin haluaisin vaan kokoajan olla hänen seurassaan ja toivon kokoajan löytäväni merkkejä siitä, että hänkin välittää minusta. En tiedä onko tämä ihastuminen sittenkään kivaa, kun joudun ns. kärsimään koska tämä ei johda mihinkään.
Ap
Mistä siis päättelit, että ihastus oli yksipuolista? Itse toivon, että tämä mies olisi minuun ihastunut, mutta en ole aivan varma siitä..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mistä siis päättelit, että ihastus oli yksipuolista? Itse toivon, että tämä mies olisi minuun ihastunut, mutta en ole aivan varma siitä..
Ap
Eikös se aina ole?
Mulla tuli tavallaan onneksi aika yllättäen muutto toiselle paikkakunnalle ja sen aikoihin työpaikkaihastus oli lomalla. En voinut kertoa muutosta ja irtisanoutumisesta oikein kenellekään, ettei tieto menisi hänen korviinsa. Hyvä niin, koska kiinnostus oli aika selvästi molemminpuoliselta, ja luulen että loppuaikana olisi tapahtunut jotakin ihan typerää ja harkitsematonta, jos olisimme olleet samassa paikassa ja tietoisia että kohta lähden lopullisesti.
Meillä meni aika nopeasti lihan piilottamiseksi.
T: kääntäjä
Voi että, kyllä siitä todellakin sai energiaa. Meillä se työntekijä oli määräaikaisena. Ja vaikka ihastus ei ollut molemminpuolista, niin jossain määrin kiehtovaa se yhteys kuitenkin oli toisellekin, sillä edelleenkin pidämme harvakseltaan yhteyttä. Samalla alalla ollaan, joten silloin tällöin myös kohdataan. Ja kyllä ne kohtaamiset ovat selvästi lämminhenkisiä. Minulle ne ovat nykyään sellaisia kaihoisia kohtaamisia, kun se mennyt aika ei koskaan enää palaa. Mutta se kaihoisuus ja lämpö yhdessä ovat hyvä tunne.