Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei Helsingin keskustan Stokkan Mac-pisteellä saa palvelua?

Vierailija
04.04.2016 |

Onko mulla huono tuuri vai ovatko muutkin kohdanneet samalla tiskillä aivan jäätävä aspaa myyjiltä? Olen nyt käynyt siinä seisomassa useita kertoja viimeisen kuukauden aikana, tarkoitus ostaa tiettyjä juttuja loppuneiden tilalle. Pari myyjää siinä lässyttää keskenään huomioimatta mitenkään asiakasta. Ainahan siinä on ryysis ja oikeasti apua tarvitsevia asiakkaita mutta monen monta kertaa kukaan ei saa apua, kun myyjät ylenkatsovat asiakkaita tai eivät pahimmassa tapauksessa kiinnitä heihin mitään huomiota. En enää aio asioida siellä, sain tänäänkin loistavaa palvelua toisen merkin tiskillä ihan siinä vieressä.

Ovatko muut huomanneet saman vai mistä kiikastaa? Varmaan pitäisi käydä Macin tiskillä joskus aamutuimaan eikä päivällä, niin ryysistä ei olisi ja palvelua voisi ehkä saadakin. Jos nyt silloinkaan kukaan viitsisi edes rahastaa kassalla, kuten ei tänäänkään vaikka tuote kädessä tiskillä seisoin.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jottei nyt jää epäselväksi, niin puhun kosmetiikka-Macista, en tietotekniikka-Macista.

Vierailija
2/11 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon saanut aina tosi hyvää palvelua. Ja oon vielä nuori opiskelija, heh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuisit ruotsia, niin sitten saisit palvelua.

Vierailija
4/11 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon saanut palvelua vain silloin kun on hiljaista. Heti jos on paljon sakkia niin ei toivoakaan. Jotenkin luotaantyötävät myyjät ja piste. Tilaan tuotteita mieluummin Stokkan verkkokaupasta kuin ostan sieltä.

Vierailija
5/11 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on kans ollut vaikea saada siellä palvelua. Kerran jätin huulipunankin ostamatta kun en vaan jaksanut enää odotella. Muilla kosmetiikkatiskeillä ei ole ollut samaa ongelmaa.

Vierailija
6/11 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita palautetta, ne konsulentit eivät ole stokkan omia työntekijöitä.

Vierailija
7/11 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks Mac tarkoita nykyään aina McDonaldsia?

Vierailija
8/11 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhuisit ruotsia, niin sitten saisit palvelua.

No sitä mä puhun äidinkielenäni mutta kun kukaan ei palvele, niin kelle puhut sitä ruotsia? Kun sitä palvelua ei vaan saa. Tämän olen todennut niin.monta kertaa. Muijat hölöttää keskenään siellä osaston uumenissa ja varovat katsomasta odottavaa asiakasta päinkään. On sen verran tyyriit tuotteet että luulisi olen Stokkankin etu, että maksavaa asiakasta palveltaisiin edes sen verran, että rahastettaisiin. Mutta ei.

9/11 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen saanut aina ihan loistavaa palvelua siinä. Tosin piste on usein aika ruuhkautunut, siinä pitäisi melkein olla jonotusnumero. Suosittu merkki, jonka tuotteita saa vain yhdestä paikasta = yletön ryysis, varsinkin silloin kun limited edition -kokoelmat tulevat myyntiin.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
10/11 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, oon pari kertaa käynyt siellä eikä mitään jakoa saada apua. Oisin kiinnostunut niitä huulipunista mutta eihän niillä ole edes hintoja esillä! Saati että voisi jotain kysyä tuotteista niiltä myyjiltä, jotka ovat niin ylimielisiä että inhottaa.

Vierailija
11/11 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen saanut hyvää palvelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän