Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kas siinä pulma.

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (11)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

riippuu siitä mikä aihe, kuinka paljon luettavaa ja olisinko käynyt luennoilla.... 

Vierailija

AMK.ssa tentit olivat 3 op arvoisia ja eipä tullut hirveesti luettua.
Mä kävin ekaa periodia lukuunottamatta koulua aamuisin 1-3 oppituntia ja illalla yhden. Ennen iltatunteja tein aina kyseisen päivän läksyt ja oman osuuteni ryhmätöistä. Ei tarvinnut paljoa kokeisiin lukea kun käytin joka arkipäivä 1-3 tuntia lukemiseen.

En ostanut yhtään kirjaa, kirjaston kirjoja säilytin lokerikossani koulussa, en edes vienyt kirjoja ikinä kouluun.

Vierailija

Pääsääntöisesti kyllä ja luultavasti enemmänkin kuin vain läpi, mutta riippuu toki aineesta ja koulutasosta, mutta oletan, että omalla alalla. Oletan myös yliopistotasoa. Jos on muuta puuhaa ja luentoja, niin sitten ei, mutta jos voi keskittyä vain tuohon, niin varmasti vähintään läpi, ellei kyseessä olisi joku mulle tosi vaikea aine. 

Vierailija

Ainakin yrittäisin, jos ei olisi aivan vieras aine. Ja aika usein olen onnistunutkin. Paras oli noin tuntia ennen tenttiä käsikirjastosta haetun tenttikirjan läpiselaaminen, mutta aihe oli kyllä ennestään tuttu.

Vierailija

Mä en ainakaan ehtisi. Huomenna 5op tentti johon oon lukenu useemman viikon, jännittää :D T: oikkari

Vierailija

Riippuu "hieman" siitä mikä on lähtötasosi, mutta hyvin paljon myös siitä mikä tentti on kyseessä. Mutta ehkä kannattsiai varata enemmän aikaa valmistaututumiselle, niin voisit vaikka oppiakin jotain.