Vierailija

Varmaan ihan kiva kirjasarja joillekin alaikäisille, mutta miten aikuiset jaksaa intoilla tuollaisesta lapsellisesta noitajutusta?

• ylös 4
  • alas 27

Kommentit (9)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Fanitatte? Mitä tuolla tarkoitat? Olen lukenut kaikki Potterit ja pidän niitä hyvin kirjoitettuna fantasiakirjallisuutena ja luen niitä rentoutuakseni. Luen myös paljon muuta kirjallisuutta - klassikkoja, dekkareita, elämäkertoja, tietokirjallisuutta.

• ylös 14
  • alas 1
Vierailija

Olin 16-vuotiaana ystäväni kanssa kirjakaupassa kun mieshenkilö tuli minulta kyselemään mitä mieltä olen Harry Pottereista ja sopisiko sellainen lahjaksi 13v tytölle. Vastasin että taitavat olla suunnattu vähän nuoremmille ja ystäväni oli samaa mieltä.

Myöhemmin nuo tuli luettua ja koukkuun jäin. Ensimmäiset 3 kirjaa ovat omasta mielestänikin hieman lapsellisia mutta siitä eteenpäin tarina muuttuu asteittain melko synkäksi jopa pelottavaksi. Velhoja mm. vangitaan, kidutetaan ja tapetaan...useampi keskeinen henkilö kuolee tarinan edetessä.

On myös kiehtovaa että ensimmäisiin osiin on viljelty iso määrä "arvoituksia" joihin palataan myöhemmissä osissa. Rowling on yksinkertaisesti nero.

Kaikki Potterit löytyvät omasta hyllystäni ja on luettu useasti <3

N31

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

Hienosti kirjoitettu kirjasarja, jossa juoni kulkee päästä päähän taitavasti vietynä,  ja kiehtova taikamaailma, upeaa että joku saa sellaisen aikaiseksi.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.