Vierailija

http://yle.fi/uutiset/kreml_panama-paljastukset_putin-fobiaa/8786097

Kaikki negatiivinen tieto Putinista ja lähipiiristä on vain lännen propagandaa :D
Apua. Millainen fasistinen kehitysmaadiktatuuri Venäjästä onkaan kovaa vauhtia kehittymässä ellei jo ole. Milloinkohan alkaa toisinajattelijoiden ja muotista poikkeavien ihmisten kärrääminen gulageille?
Onko Suomessa enää turvallista kun tällainen arvaamaton diktatuuri on naapurissa?

• ylös 21
  • alas 7

Kommentit (12)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Suomeen ja eu:n sopii ap:n aloituksen esittely täydellisesti, huomattavasti paremmin kuin venäjään..
En ole koskaan pitänyt venäjästä, mutta eu on tänäpäivänä kuin saatanan synagooga, eli tänään arvostan jopa venäjää huomattavasti korkeammalle kuin eu:ta.

• ylös 10
  • alas 17
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Suomeen ja eu:n sopii ap:n aloituksen esittely täydellisesti, huomattavasti paremmin kuin venäjään..
En ole koskaan pitänyt venäjästä, mutta eu on tänäpäivänä kuin saatanan synagooga, eli tänään arvostan jopa venäjää huomattavasti korkeammalle kuin eu:ta.

Lääkkeet!

• ylös 11
  • alas 4
Vierailija

Kyllä tämä kansalaisten mielipiteiden sensurointi ja muokkaus meillä ja EU:ssa ei ole paljoa sen häävimpää nykyään.
Venäjä kuitenkaan ei edes yritä esittää mitään demokratian pesää, kuten meilläpäin tehdään.

En minäkään Venäjästä liiemmin välitä naapurina, mutta juuri nyt ei Suomalaisilla ole varaa arvostella kenenkään mielipiteen vapautta kovin kaarevalla rinnalla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Lääkkeet!

Hienoa että muistit ihan itse.
Otithan ne kanssa?

Vierailija

Vai ehkä kuitenkin täällä?

Nostetaan Putinin nimeä esiin, vaikkei edelleenkään häntä ole yhdistetty mihinkään. No sinänsä toki ymmärrettävää, että hän on maailman vaikutusvaltaisin ihminen ja politiikan valokeilassa muutenkin koko ajan -> Yle yrittää saada kansainvälistä huomiota. 

Vähemmälle huomiolle toisaalta jäi se, että Ukrainan uusi presidentti jäi itse verekseltään kiinni. 

Venäjä ei ole EU:n pyrkimässä, joten miksi vaivaamme mieliämme niin kovin heidän asioillaan? Ukraina on pyrkimässä. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Nostetaan Putinin nimeä esiin, vaikkei edelleenkään häntä ole yhdistetty mihinkään. No sinänsä toki ymmärrettävää, että hän on maailman vaikutusvaltaisin ihminen ja politiikan valokeilassa muutenkin koko ajan -> Yle yrittää saada kansainvälistä huomiota. 

Vähemmälle huomiolle toisaalta jäi se, että Ukrainan uusi presidentti jäi itse verekseltään kiinni. 

Venäjä ei ole EU:n pyrkimässä, joten miksi vaivaamme mieliämme niin kovin heidän asioillaan? Ukraina on pyrkimässä.

Aamen. Vituttaa jo tuo jatkuva venäjä-mössötys. Me ei sille mitään mahdeta mitä ne siellä tekee - onko edes tarvetta - joten miksi niin moni nostaa verenpainettaa venäjän takia!?!? Tai no nostanhan tässä itsekin ( :D ) kun venäjästä on enemmän uutisia mediassa kuin saatana kotimaasta. 

Enemmän minua kiinnostaa keiden suomalaisten nimet sillä listalla on... 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Aamen. Vituttaa jo tuo jatkuva venäjä-mössötys. Me ei sille mitään mahdeta mitä ne siellä tekee - onko edes tarvetta - joten miksi niin moni nostaa verenpainettaa venäjän takia!?!? Tai no nostanhan tässä itsekin ( :D ) kun venäjästä on enemmän uutisia mediassa kuin saatana kotimaasta. 

Enemmän minua kiinnostaa keiden suomalaisten nimet sillä listalla on... 

Joo! Hurrataanpas Putinille ja Venäjälle!

Uraa! Uraa! Uraa! Uraa! Uraa! Uraa! Uraa! Uraa!

Vierailija

Emmää tiä mut suomalaisia kuulemma on mukana tuossa touhussa ja toistaiseksi tiedämme et Putinin kaverit on kiertäneet veroja... kyl tääki vähän haisee vaik itte sanonkin. Onko Ylen pomoja mukana vai mistä vaikeneminen :D

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.