Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistutanko miestä mun synttäreistä vai en?

Vierailija
04.04.2016 |

Huomenna on mun synttärit. Tekisi mieli olla sanomatta mitään ja katsoa muistaako se ollenkaan. Toisaalta sitten jos se unohtaa niin harmittaa sen puolesta... Mutta musta olisi kiva saada synttärionnittelut ilman että mun täytyy muistuttaa/sanoa asiasta.

Mitä teen?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. Ja jos en muistuta ja se ei muista, niin mihin kellonaikaan mainitsisin syntymäpäiväni olleen tänään? 23:30? Vai enkö sano ollenkaan

Ap

Vierailija
2/11 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookista näkee ja kos ei niin kerro jos haluat lahjan ja jos et kerro niin älä huomenna sitten suutu jos unohti.

Vierailija
4/11 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Facebookista näkee ja kos ei niin kerro jos haluat lahjan ja jos et kerro niin älä huomenna sitten suutu jos unohti.

Ei se käytä facebookia. Ja aion kyllä suuttua jos se unohtaa.

Vierailija
5/11 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ajattelet, että hän ei muista? Jos hän johdonmukaisesti on AINA unohtanut, niin muistuta nyt, älä vasta nukkumaan mennessä. Ei ole kiva muistuttaa, mutta vielä ikävämpää on marttyroida jos hän unohtaa.

Vierailija
6/11 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vaan :) jos tykkäät että mies muistaa päivää jotenki, niin eipä se oo keltään pois jos muistuttelee :) päinvastoin samassa veneessä sitä miehen kans on ja puolin ja toisin autetaan ja tuetaan. Ja jos merkkipäivien muistaminen tuottaa vaikeuksia, niin auta vähän

Vierailija
7/11 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen sinkku, niin ei tarvi stressata jollain kissanristiäisillä.

Hei haloo, kuka yli 12v juhlii jotain synttäreitä :D

Vierailija
8/11 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ajattelet, että hän ei muista? Jos hän johdonmukaisesti on AINA unohtanut, niin muistuta nyt, älä vasta nukkumaan mennessä. Ei ole kiva muistuttaa, mutta vielä ikävämpää on marttyroida jos hän unohtaa.

Itse olen varmaan aina ottanut asian esille etukäteen tai sitten joutunut muistuttamaan asiasta syntymäpäivän iltana. Nyt aion testata muistaako se.

Vierailija
9/11 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olen sinkku, niin ei tarvi stressata jollain kissanristiäisillä.

Hei haloo, kuka yli 12v juhlii jotain synttäreitä :D

Kuka puhui mitään juhlimisesta?

Vierailija
10/11 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä muistutan, jos haluan, että joku merkkipäivä (tai minulle muu tärkeä asia) muistetaan! Sitten jos ei ole niin väliä, niin en muistuttele. Häijyä olisi, jos mies testailisi minua, muistanko jotain hänelle tärkeitä tapahtumia (jotka eivät muuten ole sitten synttäreitä) vai unohdanko, ja sitten vetäisi herneet nenään jos unohdan. Saisi olla koko ajan kusi sukassa ja kalenteri kädessä ja muistutukset kännyssä, ettei vaan unohdu joku tärkeä asia...

Vierailija
11/11 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en koskaan muistuta ketään. Jos joku muistaa niin jees. Yleensä kukaan ei muista. Lahjaa en ole saanut vuosiin keneltäkään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi