Mitä, jos Trevor Byronia eikä Peteriä ole lainkaan olemassa?
Kommentit (135)
Vierailija kirjoitti:
Trevor Byron -niminen henkilö lähetti Iltalehdelle sähköpostiviestin, jossa hän kertoo, että Smithin mainitsema MTV-aikainen kollega ja hyvä ystävä "Peter" on salanimi.
Sujuvaa suomen kieltä käyttävälle Byronille ei löydy puhelinnumeroa, henkilökohtaista sähköpostia tai osoitetta. Iltalehti on yrittänyt saada häneen puhelimitse yhteyttä tuloksetta.
Väestörekisterikeskuksen mukaan Suomessa ei ole ainuttakaan Trevor Byronia eikä myöskään Byron-sukunimen omaavaa henkilöä, jonka toisena tai kolmantena etunimenä olisi Trevor.
Vielä eilen Trevor Byron -nimisen henkilön nimi löytyi kuitenkin Axl Smithin sivuilta. Hänet oli merkitty mediayhteyksistä vastaavaksi henkilöksi.
Nyt Byronin nimi on poistettu kokonaan Smithin sivuilta.
Oh hoh.
Toi AXL ei sitten millään ymmärrä pitää päätänsä kiinni. Ja kaikki selittelyt niin läpinäkyviä. Luulis media-ammattilaisen nyt hiukan mielikuvitusrikkaampi olevan. Ei tosta ainakaan poliitikkoa tule, kun selittelyt on noin naurettavia.
Vierailija kirjoitti:
En edes tajua että miksi noita edes selvitetään. Yhdentekevää että onko ketään ollut tai ei. Vaikka Peter olisi kymmenen naisen raiskaama Axlin pikkuveli, ei se poista Axlin rikostaakkaa millään tapaa. Se on aivan sama että onko hänellä tekosyy rikokselle vai ei, rikos se on silti.
No tätä pitäisi kysyä Axlilta kun se uudelleen ja uudelleen palautetta jutun otsikoihin IHAN ITSE.
Onko muuten yksikään toimittaja puhunut tämän Trevorin kanssa, edes puhelimessa? Käsittääkseni tyyppi on vaan sähköpostilla ottanut yhteyttä lehtiin pariin otteeseen. Iltasanomille maaliskuussa ilmoittanut, ettei Axl anna haastattelua ja nyt itse lähetti viestin Iltalehdelle siitä että Peter on olemassa.
Ja on tää aika kummallinen mediasuhteista vastaava, kun ei yhteystietoja ole eikä tyyppiä saa kiinni mistään. Ottaa itse yhteyttä kun siltä tuntuu :)
Kunnon surkuhupaisaa sketsiviihdettä, oikein CIA kamaa, niin mystistä ja jännittävää, salaisia agentteja ja syväkurkkuja :D
Vierailija kirjoitti:
Toi AXL ei sitten millään ymmärrä pitää päätänsä kiinni. Ja kaikki selittelyt niin läpinäkyviä. Luulis media-ammattilaisen nyt hiukan mielikuvitusrikkaampi olevan. Ei tosta ainakaan poliitikkoa tule, kun selittelyt on noin naurettavia.
Ai, mun mielestä taas hänellä lentää mielikuvitus oikein kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trevor Byronista ainakin kannattaisi tehdä poliisille katoamisilmoitus. Todistetusti kirjoitti sähköpostia ja senjälkeen mystisesti katosi. Mahtavat siellä Jook Jointissa nyt ihmetellä, kun yksi työntekijä vaan hävisi.
Jook Joint Movement ry:n uusi puheenjohtaja Jussi Hautala kertoo Iltalehdelle, että Trevor Byron -nimi ei sano hänelle mitään.
Hei haloo, Trevor on ollun niin kauan aikaa median kanssa tekemisissä, että tietää ettei kannata käyttää oikeaa nimeä. Trevor on sitä paitsi Jook Jointin ulkopuolinen konsultti joka on ollut yhteyksissä aina vain Axölin kanssa.
Sanoisin, että jos näitä hemmoja ei ole olemassa niin Axlin ura oli sitten siinä. Tästä seksinkuvaamisjupakastakin olis ollut mahdollisuus nousta, mutta jos alkaa keksimään ihmisiä ja sitä kautta jotenkin puolustelemaan itseään niin se oli sitten siinä se ura. Hemmosta tulee niin epäluotettava ja epästabiili kuva, ettei sitä kukaan halua juontamaan ohjelmaansa enää ikinä. Leima on ja jää.
Vierailija kirjoitti:
En edes tajua että miksi noita edes selvitetään. Yhdentekevää että onko ketään ollut tai ei. Vaikka Peter olisi kymmenen naisen raiskaama Axlin pikkuveli, ei se poista Axlin rikostaakkaa millään tapaa. Se on aivan sama että onko hänellä tekosyy rikokselle vai ei, rikos se on silti.
Ehkä toi onkin Axlin motiivi tälle sekoilulle, viedä huomio sivuraiteille itse asiasta .
Vierailija kirjoitti:
Onko muuten yksikään toimittaja puhunut tämän Trevorin kanssa, edes puhelimessa? Käsittääkseni tyyppi on vaan sähköpostilla ottanut yhteyttä lehtiin pariin otteeseen. Iltasanomille maaliskuussa ilmoittanut, ettei Axl anna haastattelua ja nyt itse lähetti viestin Iltalehdelle siitä että Peter on olemassa.
Ja on tää aika kummallinen mediasuhteista vastaava, kun ei yhteystietoja ole eikä tyyppiä saa kiinni mistään. Ottaa itse yhteyttä kun siltä tuntuu :)
Ainakin noissa artikkeleissa puhutaan, että kukaan lehtien toimituksissa ei ole puhunu tän mystisen Trevorin kanssa puhelimessa. Häneltä tuli vain nuo sähköpostiviestit sujuvalla suomen kielellä. Ja nyt hän on kaikeksi pahaksi onneksi hävinny kuin pieru Saharaan Axlin yrityksen nettisivuilta.
Vierailija kirjoitti:
Totta. Mutta nää selittelyt tekee koko keissistä vielä herkullisemman. Toivon lisää lehtijuttuja aiheesta. Axl on itse (taas) aloittanut kohun. Mistään ajojahdista ei voida puhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trevor Byronista ainakin kannattaisi tehdä poliisille katoamisilmoitus. Todistetusti kirjoitti sähköpostia ja senjälkeen mystisesti katosi. Mahtavat siellä Jook Jointissa nyt ihmetellä, kun yksi työntekijä vaan hävisi.
Jook Joint Movement ry:n uusi puheenjohtaja Jussi Hautala kertoo Iltalehdelle, että Trevor Byron -nimi ei sano hänelle mitään.
Jussi Hautalalle pitäisi antaa potkut. Tuli vaan kommenteillaan sotkemaan selvän asian. Trevor on pitkän linjan ammattilainen eikä tietenkään käytä oikeaa nimeään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin noissa artikkeleissa puhutaan, että kukaan lehtien toimituksissa ei ole puhunu tän mystisen Trevorin kanssa puhelimessa. Häneltä tuli vain nuo sähköpostiviestit sujuvalla suomen kielellä. Ja nyt hän on kaikeksi pahaksi onneksi hävinny kuin pieru Saharaan Axlin yrityksen nettisivuilta.
On tainneet Axl ja Trevor tajuta mediavastaavan homman vähän eri tavalla kuin muut :)
Vierailija kirjoitti:
oikeesti, TREVOR BYRON ?? Miksei se Pekka Hämäläinen niin väestörekisterikeskuksesta löytyisi monta sataa saman nmistä.. :o
Ehkä Axlin piti käyttää mystistä suomenkielistä Trevoria koska Trevorin olemassaolosta löytyi jo valmiiksi "todisteet" levyn tiedoista ja nettisivuilta.
Dissosiatiivinen identiteettihäiriö (engl. dissociative identity disorder, DID, "monipersoonahäiriö" tai "sivupersoonahäiriö") on dissosiaatiohäiriöistä monimutkaisin, ja siinä ovat yleensä läsnä kaikki muiden dissosiaatiohäiriöiden oireet. Lapsuusiässä alkaneen traumatisaation seurauksena potilaan persoonallisuuden eri osat ovat joutuneet toisistaan niin erilleen, että ne ovat omaksuneet oman henkilöhistorian, nimen ja fyysiset piirteet.
Dissosiatiivisesta identiteettihäiriöstä kärsivällä ihmisellä esiintyy kaksi tai useampia erilaisia ja erillisiä persoonallisuuksia.
Kaikilla persoonilla on omat muistikuvansa, mieltymyksensä ja käytöksensä, ja (yleisimmin) vain yhden persoonan piirteet on havaittavissa kerrallaan.
Eri persoonat saattavat olla tietämättömiä toisistaan eikä niillä välttämättä ole yhteyttä toistensa muistikuviin.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Dissosiatiivinen_identiteettih%C3%A4iri%C…
Nauran maha kippurassa tälle jutulle :D Tulee pissat housuun, Trevor Byron ei helvetti mä en kestä enää.
Onkohan sillä kohta enää yhtään kaveria. Oikeat ystävät varmaan seisoi sen vierellä ekan videon jälkeen, mutta nyt alkaa mennä jutut jo niin paksuksi, että mä en tiedä USKALTAISINKO olla enää Axlin kanssa tekemisissä.
Mutta miettikää jos Aksu oikeasti itse uskoo omia juttujaan! Nyt pitäisi lähipiirin skarpata ja toimittaa Axl/Peter/Trevor valkotakkisten pakeille.
Jep, vähän sama olis jos Suomessa olis jonkun mukaan ollut iso kohu 10v. sitten. Kuitenkaan Iltalehti, Iltasanomat eikä Seiska tietäis kohusta mitään :)