Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sääret kauniiksi kesäksi, miten..

Vierailija
04.04.2016 |

Hitsi, rumat, punatäpläiset sääret olleet jo pari kk. Poistan karvat epiloinnilla, ostin sellaisen kalliin koneen, joka piti olla hellävarainen. Olen kuorinut pari kertaa viikossa, rasvannut päivittäin. Mutta ei, sääret ei edelleen ole "siloiset". Millä ihmeellä jotkut saavat niin kauniit sääret? Kerro hyvät vinkit, jos sinulla on sellaisia..

t. haluan kerrankin laittaa kesällä shortsit tai hameen ihmisten ilmoille.. :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla karvojen nyppiminen juurineen aiheuttaa pilkkuja - siksi joudun sheivaamaan.

Kokeile tekorusketusta, se voi peittää punaisuutta. Laadukkaitakin itseruskettavia on, ei tarvitse ostaa markettikamaa, joka värjää oranssiksi.

Vierailija
2/5 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkojenvaihtoleikkaus?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla karvojen nyppiminen juurineen aiheuttaa pilkkuja - siksi joudun sheivaamaan.

Kokeile tekorusketusta, se voi peittää punaisuutta. Laadukkaitakin itseruskettavia on, ei tarvitse ostaa markettikamaa, joka värjää oranssiksi.

Millä itsestäänruskettavalla tulisi hyvä lopputulos?

Vierailija
4/5 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita ne shortsit ja mekko vaan päälle ja nauti kesästä. Älä huoli sääristäsi, ei niitä kukaan huomaa. Paitsi ehkä hyvällä. 😊

Vierailija
5/5 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ollut säärissä punaisia pilkkuja, mutta reisissä on. Häipyivät kun muutin ruokavaliota. Tärkeimpänä proteiinin vähentäminen -  tankkasin proteiinia ennen kuin hullu. Liika proteiini ei oikeasti ole hyväksi. 

Mulla myös raakaruokapainotteisuus on auttanut, yritän siis syödä 2/3 päivän kaloreista raakaruoan muodossa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän