Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vuokranmaksu käteisellä

Vierailija
04.04.2016 |

Olen opiskelija ja asun ykstyisessä vuokra-asunnossa. Sain viikonloppuna mummolta rahaa ja tarkoitus oli viedä käteinen talletusautomaattiin ja maksaa tililtäni vuokra.
Nyt minulta on kadonnut pankkikortti ja en tiedä miten pystyn maksamaan vuokran! Pankissa ei enää käsitellä rahaa.
Voinko soittaa vuokranantajalle ja kysyä voiko hän tulla hakemaan vuokran käteisenä ja toki maksan bensakulut vaivasta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä sitä täältä kysyt?? Puhelin käteen.

Vierailija
2/9 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita vuokranantajalle ja selitä tilanne. Hän ehkä pystyy odottamaan sen aikaa, että saat rahat tilillesi.

Mä en välttämättä maksaisi vuokraa käteisellä, ellei siitä saa kuittia eli dokumenttia että ko kuukauden maksu on suoritettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voit kysyä, mutta sinun pitää saada maksetusta summasta kuitti. Kuitiksi kelpaa ihan itse tehty kuittaus, missä kirjataan summa ja käyttötarkoitus (huhtikuun vuokra) saaduiksi ja on allekirjoitus. Todistajatkaan eivät olisi pahitteeksi.

Vierailija
4/9 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin op'n konttorisss voi maksaa vuokran vaikkei ole tiliä siellä, itse maksoin juuri yhden vuokran syksyllä siellä. Varaudu vain antamaan tarkka selvitys rahojen alkuperästä :D

Vierailija
5/9 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita vuokranantajalle, mutta etsi se kortti tai kuoleta se!

Vierailija
6/9 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huolimaton olet.  😠

Vierailija
7/9 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen soittanut vuokranantajalle ja laittanut viestin, mutta ei ole vastannut vielä... Tottakai olen jo kuolettanut pankkikortin. Ja olen tänään omassa pankissa ( Nordeassa) kysynyt voinko maksaa käteisellä, sekä Osuuspankissa, vuokranantajan pankissa. Kummassakaan ei onnistunut maksu käteisellä. Ap

Vierailija
8/9 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei onnistuisi maksu käteisellä, kunhan saat siitä kuitin.

Vierailija
9/9 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän vuokranantaja ymmärrä, kun kerrot tilanteen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän