Vierailija

Lopettakaa sen kanssa keskusteleminen.

• ylös 9
  • alas 10

Kommentit (17)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Älä itse heitä vettä myllyyn näillä aloituksilla. Ei kukaan jaksa tiiliseinän kanssa kinata, että ihan itse nytkin provosoit kirjoittamaan.

Vierailija

Hyvä SSSS!  Kyllä täällä noita mt-ongelmaisia riittää. 

Ei kannata provosoitua vaikka provosoidaan. 

No, jollei halua ko henkilön kanssa keskustella, silloin minusta erinomaisen fiksu ratkaisu on olla keskustelematta. Se mua sen sijaan ärsyttää, että hänen aloituksiaan ja kommenttejaan poistetaan todella matalalla kynnyksellä. Se kun tekee mahdottomaksi keskustella hänen kanssaan, vaikka haluaisikin, ja toistuva viestien poistelu myös provosoi häntä itseään ihan turhaan. Vähän enemmän sellaista antaa kaikkien kukkien kukkia meininkiä toivoisin, semminkin kun hänen viestinsä on todella helppo ohittaa, jollei niitä halua lukea.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jos joku on mt-tapaus, niin se on kyllä ssss itse.

Vierailija

En muuten boikotoi! Olen joskus jopa samaa mieltä hänen kanssaan vaikka olenkin iso äijänköriläs enkä syömishäiriöinen teinityttö. Ja vaikken olisikaan niin en silti boikotoisi. Live and let live!

Mitä vi**ua se edes sinulle kuuluu ketä boikotoin ja ketä en. Jos et halua keskustella niin pidä kitasi kiinni. Jos et halua lukea niin älä lue. Ollaan julkisella keskustelupalstalla, ei kaikenkieltäjien doktriinileirillä.

Vierailija

Sössötisöön keskustelut lyhykäisyydessään:
-Minä minä minä minä!
-Läskideliasmi läskidenialismi läskidenialismi läskidenialismi!
-Läskit ei saa pukeutua kauniisiin vaatteisiin.
-Läskit voisivat pysyä kotonaan.
-Tappaisin itseni jos olisin läski.
-Tavoitteeni on BMI 15
-BMI 15 on mahdollista saavuttaa terveellisesti
-Laulajien, näyttelijöiden, mallien ja kaikkien julkisuudessa olevien on oltava esimerkillisen laihoja
-Normaalipainoiset ovat läskejä

Vierailija

Nimimerkki ssss:llä ei ole elämää. On päivästä toiseen palstalla jankkaamassa samoja juttuja samoista aiheista. Tympeää seurata moista.

Vierailija

Jokainen saa olla fiksoitunut mihin haluaa. Aloittaja näköjäään SSS:n mielipiteisiin. MT-case. 

Ja hyvä ainoastaan että välillä joku muistuttaa hoikkana olemisen eduista, lihavat sairastavat huomattavasti laihoja enemmän. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sössötisöön keskustelut lyhykäisyydessään:
-Minä minä minä minä!
-Läskideliasmi läskidenialismi läskidenialismi läskidenialismi!
-Läskit ei saa pukeutua kauniisiin vaatteisiin.
-Läskit voisivat pysyä kotonaan.
-Tappaisin itseni jos olisin läski.
-Tavoitteeni on BMI 15
-BMI 15 on mahdollista saavuttaa terveellisesti
-Laulajien, näyttelijöiden, mallien ja kaikkien julkisuudessa olevien on oltava esimerkillisen laihoja
-Normaalipainoiset ovat läskejä

Hieman pakkomielteisen oloista copypastettaa sama renkutus jokaiseen aihetta käsittelevään ketjuun.

Vierailija

ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Jos joku on mt-tapaus, niin se on kyllä ssss itse.

En ole mt-tapaus. Tällaisten aloitusten tehtaileminen sen sijaan kertoo epävakaasta yksilöstä. Just sayin'

Syömishäiriöt on mielisairaus, olet siis mt-tapaus vaikka kuinka jankkaisit maailman tappiin että et ole.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.