Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä nainen tarkoittaa kun...

Vierailija
04.04.2016 |

sanoo, että on ollut huonoa tuuria miesten kanssa?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No että ei ole suhteet onnistuneet. Kaikissa miehissä ollut jotain vikaa.

Vierailija
2/20 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut kusipäisiä miehiä entiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei ole löytynyt  pitkään suhteeseen sopivaa miestä. Itsekin voisin sanoa olevani tällainen. Takana 2 parisuhdetta, ensimmäisen alkoholiongelma paheni sietämättömäksi 4 vuoden suhteemme aikana joten oli pakko lähteä, toinen paljastui krooniseksi pettäjäksi.

Vierailija
4/20 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tavannut vain jännämiehiä, jotka halunneet vain pillua.

Vierailija
5/20 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horo, antaa heti ja ei ite koskaan saa.

Vierailija
6/20 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole osunut kohdalle kiinnostavaa miestä tai että entiset ovat olleet kusipäitä.

Vierailija
7/20 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii, omnkohan se oikeesti tuurista ollu kyse?

Vierailija
8/20 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut viat on helppo peittää sanomalla: Huonoa tuuria.

Vierailija
9/20 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti antava horatsu.

Vierailija
10/20 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on nainen, joka pitää psykopaattisia miehiä seksikkäinä, eikä pysty normaaliin suhteeseen.

Vierailija
11/20 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi varmasti tarkoittaa monia asioita. Esimerkiksi, että on kiinnostunut miehistä, jotka eivät ole yhtä kiinnostuneita hänestä. Tai on ollut pitkään suhteessa mieheen ja parisuhde on päättynyt syystä tai toisesta, juuri kun sen olisi voinut ajatella siirtyvän seuraavalle asteelle (avioliitto, lapsi tms.).On tullut petetyksi tai jätetyksi keskimääräista enemmän. 

Vierailija
12/20 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ruvennut vain jännämiesten kanssa "oleen" ja tietäähän sen, miten siinä käy.

Vierailija
13/20 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ainakin tulee mieleen, että suhteet ovat epäonnistuneet mutta nainen ei kykene myöntämään omaa osasyyllisyyttään. Naisen mielipide. Sama mielikuva tuota fraasia käyttävästä miehestä (koskien naisia).

Vierailija
14/20 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei parisuhdematskua oleva nainen.

Vierailija
15/20 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M39 kirjoitti:

Siinä sulle pähkinä. :)

Hyvinkin mahdollista, koska tietyt ihmistyypit vetoaa tietynlaisiin ihmisiin. Monesti mm.hoivaavat ja hellät, epävarmat/ huono itsetuntoiset naiset imevät jännämiehiä puoleensa kuin magneetti, vaikka toivovat ja hakevat kunnollista miestä.

Kun sellainen nainen on helppo alistaa, käyttää hyväksi ja saada ilmainen kotipiika.

Vierailija
16/20 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M39 kirjoitti:

Hyvinkin mahdollista, koska tietyt ihmistyypit vetoaa tietynlaisiin ihmisiin. Monesti mm.hoivaavat ja hellät, epävarmat/ huono itsetuntoiset naiset imevät jännämiehiä puoleensa kuin magneetti, vaikka toivovat ja hakevat kunnollista miestä.

Kun sellainen nainen on helppo alistaa, käyttää hyväksi ja saada ilmainen kotipiika.

Tämäpä. Voi kestää pitkään, että tajuaa miksi vetää vain tietyntyyppisiä miehiä puoleensa. Olen itse ollut aina hiljainen, varautunut ja kiltti nainen ja viimeisen parin vuoden aikana olen kohdannut vain hyväksikäyttäjiä, alkoholiongelmaisia ja muuten kusipäisiltä vaikuttavia miehiä. Kun lopulta tajuaa miksi näin tapahtuu, tulee yrittää muuttaa asiaa, mutta kuten kaikki tiedämme persoonan ja piirteiden muuttaminen on hankalaa.

Vierailija
17/20 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ainakin tulee mieleen, että suhteet ovat epäonnistuneet mutta nainen ei kykene myöntämään omaa osasyyllisyyttään. Naisen mielipide. Sama mielikuva tuota fraasia käyttävästä miehestä (koskien naisia).

Mihin se myöntämällä "syyllisyytensä" muuttuisi?

Että on syyllinen siihen kun on liian kiltti ja haluaa uskoo toisesta hyvää. Sen myötä joutunut hyväksikäytetyksi, petetyksi tai huomannut jonkun ajan päästä seurustelevansa jonkinlaisen ongelmatapauksen kanssa ja eronnut.

Että ihan syyllinen.

Vierailija
18/20 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M39 kirjoitti:

Tämäpä. Voi kestää pitkään, että tajuaa miksi vetää vain tietyntyyppisiä miehiä puoleensa. Olen itse ollut aina hiljainen, varautunut ja kiltti nainen ja viimeisen parin vuoden aikana olen kohdannut vain hyväksikäyttäjiä, alkoholiongelmaisia ja muuten kusipäisiltä vaikuttavia miehiä. Kun lopulta tajuaa miksi näin tapahtuu, tulee yrittää muuttaa asiaa, mutta kuten kaikki tiedämme persoonan ja piirteiden muuttaminen on hankalaa.

Joo ja sitten kun opettelet tätä elämää siltä osin uudestaan ja kohtaat uusia miehiä ja kun huomaat hänen olevan juuri sellainen kun ne aiemmatkin niin vippaat mäelle hetimiten tai lopetat suhteen niin joku lähipiiristä on laskimen kanssa kyttäämässä ja saat hetken päästä vielä enemmän mainetta kun ei sille kelpaa mikään ja siinä itsessään on oltava vikaa jne.

Näin ainakin itsellä. Nyt olen ollut 1,5 vuotta ilman ketään ja ilman seksiä kun muuten kanssani halutaan heti suhteeseen ja muuttaa yhteen niin pelästyn enkä halua enää yhtään kilausta tuttavien laskimeen.

On tää vaikeaa. Ja kun niitä jännämiehiä löytyy kaikista piireistä,mosa vaan petollisempia kun toiset.

Ehkä me vielä joskus sen löydämme mitä kaipaamme. :)

Vierailija
19/20 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa nainen nyt vain ei halua puida entisten suhteiden rikkoutumisen syitä ap:n kanssa ja toteaa ilman mitään syvällisempiä taka-ajatuksia, että on ollut huonoa tuuria. Miksi pitää yrittää ja ylitulkita paria sanaa?

Vierailija
20/20 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa nainen nyt vain ei halua puida entisten suhteiden rikkoutumisen syitä ap:n kanssa ja toteaa ilman mitään syvällisempiä taka-ajatuksia, että on ollut huonoa tuuria. Miksi pitää yrittää ja ylitulkita paria sanaa?

Jos ap ei halua vanhaa horatsua puolisoksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme