Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katsokaa AINA että neula otetaan paketista kun menette labraan

Surku
04.04.2016 |

Jos neula on jo valmiina, pyytäkää uusi neula paketista.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ja minä pyydän etukäteen minua hoitavan henkilön nimen että voin tarkistaa netistä pätevyyden. Tämä myös hyvä vinkki muille.

Vierailija
2/7 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy kaikkia labratyöntekijöitä. Se, että yhdelle sattui tollanen virhe, ei tarkoita sitä, että yhtäkkiä kaikki olisivat ihan epäpäteviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy itse näemmä huolehtia. Näin tosin olen aina tehnyt automaattisesti, olen sh.

Vierailija
4/7 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sääliksi käy kaikkia labratyöntekijöitä. Se, että yhdelle sattui tollanen virhe, ei tarkoita sitä, että yhtäkkiä kaikki olisivat ihan epäpäteviä.

No jos yhdelle, kokeneelle tekijälle sattuu tuollainen moka noin helposti niin miksei sitä voisi muillekin sattua? Ei tuossa nyt epäpätevyydestä ole kyse, koska hoitaja näköjään tiesi kuitenkin ettei likaisilla neuloilla saa uudelleen pistää.  

Vierailija
5/7 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran joku labrantäti pudotti neulan kädestään hoitajantakilleen, ilman sitä suojaa.

Otti neulan takaisin käteensä ja yritti rueta pistämään sillä, kun sanoin että se on kontaminoitunut, haluan eri neulan niin suuttui ja tiuskaisi että "onneksi neito näköjään osaa nämä hommat paremmin kuin ammattilainen" yeah right.

Vierailija
6/7 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran joku labrantäti pudotti neulan kädestään hoitajantakilleen, ilman sitä suojaa.

Otti neulan takaisin käteensä ja yritti rueta pistämään sillä, kun sanoin että se on kontaminoitunut, haluan eri neulan niin suuttui ja tiuskaisi että "onneksi neito näköjään osaa nämä hommat paremmin kuin ammattilainen" yeah right.

Hyvä kun pidit puolesi!

Vierailija
7/7 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sääliksi käy niitä, jotka joutuvat pelkäämään tartuntaa. Tällainen säikähdys ja asiakkaiden varuillaan olo on vain hyväksi. Että ei unohdu, miten vakavasta asiasta on kyse.