Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JUOPOTTELUKESKUSTELUN INNOITTAMANA KERRON TEILLE MISTÄ PARISUHDEONGELMAT JOHTUVAT

Vierailija
04.04.2016 |

ENNEN KUIN MENEN SUIHKUUN.

Vitun naiset! MIKSI ALATTE SEURUSTELEMAAN LUUSEREIDEN KANSSA? Kannattaisi ehkä pitää joku taso, niin ongelmat minimoituvat. ESIMERKKI: mies dokailee liikaa HETI TUTUSTUMISEN ALUSSA, mutta kun se on muuten niin ihku!!11!!! Se hymyilee niin valloittavasti ja keittää hyvää kahvia!!1!1!1!1!!!! Sitten te idiootit pariudutte niiden LÖYTÖJENNE kanssa ja itkette, kun se mies on juoppo ettekä jaksa enää. HALOO: TE TIESITTE. TE TIESITTE.

LIIAN MONI pariutuu tällä periaatteella: toinen näyttää hyvältä, on hauska ja haluaa seurustella. Ja sittenhän mennään. Mutta KUINKA MONI oikeasti ajattelee, millainen toinen on OIKEASTI? Sitten itketään, kun mies tykkäilee tyrkkykuvista facebookissa ja on muutenkin niin kovin pinnallinen.

TUTUSTUKAA NIIHIN HELVETIN IHMISIIN ENNEN KUIN SITOUDUTTE!!! Jos paskat ihmiset jäisivät aina yksin, heillä saattaisi syttyä päässä lamppu: minussa on oltava jotain vikaa!

MUTTA KUN TE HELVETIN pelastajat säälitte kaikkia paskoja juoppoja ja pinnallisia kuolailijoita, niin heillä on aina joku vieressä paijailemassa päähän ja antamassa iloja elämään.

ARGH! TIETÄKÄÄ TASONNE.

Minä en anna edes mahdollisuutta paljon juopottelevalle miehelle. Samoin liikaa polttavat eivät saa mahdollisuutta. Eivätkä pinnalliset. Eivätkä miehet, jotka eivät yksinkertaisesti vain sovi minulle. Vitut siitä hymystä ja hyvästä kahvista, minä en alennu keneen tahansa luuseriin.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kannattanut mennä vaan sinne suihkuun.

Vierailija
2/11 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Listasi oli hyvä. Kielenkäytössä ja kirjoituksessa parantamisen varaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Listasi oli hyvä. Kielenkäytössä ja kirjoituksessa parantamisen varaa.

Aijaa. 😒

Vierailija
4/11 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lähtökohtana on miesten huonous naisiin nähden? Parisuhdeongelmat siis johtuvat siitä, että naiset pariutuvat huonojen miesten kanssa. 

Onko tämä sitä paljon puhuttua miesvihaa?

Vierailija
5/11 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaiset itseäsi todella heikosti, ap, mutta pakko myöntää että olet oikeassa. Liian moni nainen keskittyy parinvalinnassa johonkin todella outoon detaljiin, ja sulkee silmänsä suurilta varoituskolmioilta.

Vierailija
6/11 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi lähtökohtana on miesten huonous naisiin nähden? Parisuhdeongelmat siis johtuvat siitä, että naiset pariutuvat huonojen miesten kanssa. 

Voi vittu! Onko tämä sitä paljon puhuttua jankuttamista? Voi kyllä se on!

Jos (JA KUN) minä juon harvoin, viimeksi muutama kuukausi sitten, ja LEIKISTI pariudun juopottelevan miehen kanssa, koska sillä on niin helvetin kiva hymy ja se tykkää minusta, niin kyllä se ongelma on silloin miehen juopottelu eikä minun juopottelemattomuuteni.

Vierailija
7/11 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, asia toimii samoin toisinkin päin.

Vierailija
8/11 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan fiksua settiä. Tärkeää on myös huomata se, että naisten mielestä epäseksikäs nössö voi olla helvetin hyvä valinta pitkällä tähtäimellä ja alfamainen seksikäs supermies täysi paska pitkällä tähtäimellä. Naisten (ja miesten) pitää yrittää nähdä ihmisen kyky kehittyä, kyky sitoutua, kyky oppia ihmisessä, sillä kaikki ulkoinen ja esimerkiksi käytöskin ovat sellaisia asioita, jotka voivat muuttua pitkällä tähtäimellä.

Vierailija
9/11 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis AP todellisuudessa tarkoitti että mankuminen täällä palstoilla on ihan turhaa. Mankujissa itsessään on vikaa, jos ei osaa sopeutua miehen elämänmenoon. Onhan mies luomakunnan kruunu ja perheen pää. :P

Vierailija
10/11 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis AP todellisuudessa tarkoitti että mankuminen täällä palstoilla on ihan turhaa. Mankujissa itsessään on vikaa, jos ei osaa sopeutua miehen elämänmenoon. Onhan mies luomakunnan kruunu ja perheen pää. :P

Siis ap todellisuudessa tarkoitti sitä mistä kirjoitti aloituksessa. Ap

Vierailija
11/11 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi vittu! Onko tämä sitä paljon puhuttua jankuttamista? Voi kyllä se on!

Jos (JA KUN) minä juon harvoin, viimeksi muutama kuukausi sitten, ja LEIKISTI pariudun juopottelevan miehen kanssa, koska sillä on niin helvetin kiva hymy ja se tykkää minusta, niin kyllä se ongelma on silloin miehen juopottelu eikä minun juopottelemattomuuteni.

Mutta kun sinä et sitä ongelmaa voi ratkaista ja siitä on turha vinkua, jos sen tien valitset. Se oli se pointti tässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi