Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelottaa mennä vanhempainvapaan jälkeen töihin

Vierailija
04.04.2016 |

Enhän mä edes enää osaa ja muista mitään. Olettavatko he että muistan kaikki asiat helposti?

Miten päiväkotielämä sujuu... Jaksanko....

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten äitisi selvisi hengissä, nyt kaikki helpompaa?

Vierailija
2/4 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun äitini palasi jokaiselta äitiyslomaltaan työhön, joka oli melko millilleen samaa kuin hänen lähtiessäänkin. Eivät vaihtuneet äitiysloman aikana neljästi organisaatiot, käytettävät ohjelmistot ja yhteistyökumppanit. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun äitini palasi jokaiselta äitiyslomaltaan työhön, joka oli melko millilleen samaa kuin hänen lähtiessäänkin. Eivät vaihtuneet äitiysloman aikana neljästi organisaatiot, käytettävät ohjelmistot ja yhteistyökumppanit. 

Luulen et siinä on vähän eroa onko 9kk äitiysloma takana vai kolmen vuoden vapaa.

Vierailija
4/4 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muakin jännitti. Meillä oli hirveesti tullu uudistuksia, eikä työjuttaja pystynyt mitenkään miettimään ja harjoittelemaan kotona.

Mulla meni töihin paluu kuitenkin kivasti. Esimies nimesi mulle opastajan, joka oli tukena pari viikkoa ja kertoi kaikki uudet jutut ja sain kysellä muistin virkistykseksi vanhat asiat.

Mulla työn luonne on sellainen, että ihan pienillä jutuilla, vaikka pari hiiren kliksautusta, pystyy aiheuttamaan satojentuhansien eurojen vahingot, rikkoa kalliita koneita ja saattaa työtoverit jopa hengenvaaraan ja lisäksi tärvellä luontoa ja ympäristöä.