Nolottaako ketään muuta mennä aikaisin aamulla kauppaan?
Kauppa aukesi jo 20 minuuttia sitten, mutta en ole vielä viitsinyt mennä vaikka pitäisi.
En edes tiedä miksi se on olevinaan niin noloa.
Kommentit (26)
Jos on mahdollista valita niin mieluiten heti aamusta, niin tulee asiat hoidettua nopsaan. Mun mies hoitaa usein vkl-ostokset, hän voi olla jo kahdeksalta takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään nolota.
Jep, niin mä vähän arvelinkin, että taidan olla ainoa tämän asian kanssa. :D
Jos sitä kohta uskaltautuisi.
Ap
Päinvastoin!
Nythän kyttäävät naapurit tietävät, etten ainakaan kaljaa ole ostamssa. Sitähän saa vasta yhdeksältä.
Mä olen kaupassa töissä ja kyllähän me tosiaan nauretaan vedet silmissä kaikille, jotka siellä ennen aamu yhdeksää käy. Eli jos kuulet kaupassa hyllyjen välissä tirskumista aamuisin niin kyllä se on totta... Sulle nauretaan siellä!
Musta tuntuu, että alkoi nolottamaan siinä vaiheessa kun kuulin erään siivoojan päivittelevän, että ei ymmärrä miksi kellään on mitään tarvetta tulla heti aamulla seitsemältä tekemään ruokaostoksia, kun kaupan siivouskin on vielä kesken. Töihin eväitä ostavat ovat kuulemma ok, mutta ruokaostoksia shoppailevat ärsyttää.
Ap
Ei hävetä. Tosi mukavaa vaan, kun saa rauhassa kiertää.
Hävettää ainoastaan olla odottamassa, että Lidl aukeaa yhdeksältä. On sellainen olo, että kyttää tarjouksia, vaikka tuo johtuu vain siitä, että vein lapset kouluun ja siitä suoraan kauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu, että alkoi nolottamaan siinä vaiheessa kun kuulin erään siivoojan päivittelevän, että ei ymmärrä miksi kellään on mitään tarvetta tulla heti aamulla seitsemältä tekemään ruokaostoksia, kun kaupan siivouskin on vielä kesken. Töihin eväitä ostavat ovat kuulemma ok, mutta ruokaostoksia shoppailevat ärsyttää.
Ap
Mua taas kaupassa työskentelevänä nolottaa käydä kaupassa kauheen myöhään. Sitä paitsi ainakin meidän kaupassa on eniten tavaraa ja siisteimmät hyllyt aamulla. Paitsi leipäosasto saattaa olla tyhjähkö, jos kaikki leipomot ei ole ehtineet vielä toimittaa. Riippuu tietty mihin aikaan sun lähikauppaan tulee kuormat.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miksi sitten kauppa aukeaa jo seitsemältä, jos siellä ei saisi silloin käydä?
Totta kai saa käydä kaupan aukioloajan puitteissa milloin vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApMiksi sitten kauppa aukeaa jo seitsemältä, jos siellä ei saisi silloin käydä?
Totta kai saa käydä kaupan aukioloajan puitteissa milloin vaan.
No en tosiaan tiedä. :D
Tiedän kyllä siis sen, ettei tälle mun nolostelemiselle ei ole järjellistä syytä ja, että muiden ihmisten mielestä se on todennäköisesti vaan tosi outoa. :D
Ap
Ei vaan päinvastoin. Eikö aamulla aikaisin herääminen ja heti työn touhuun ryhtyminen ole perinteisesti ollut ahkeran ja aikaansaavan ihmisen merkki?
Ei todellakaan hävetä. Nytkin menen tasan kello 9 lähisiwaan hakemaan satsin kaljaa. Olisin mennyt jo, jos myytäisiin aikaisemmin.
Öh, olen monta kertaa odotellut kaupan ovilla aukeamista, tein siitä keskustelunkin tänne😊 Ja samoin olen monesti lähtenyt kauppaan niin, että olen tyyliin tasan aukeamisaikaan perillä tai 10 yli tai jotain. Rakastan aamun rauhaa ja siinä odotellessa saa samalla ulkoilua😀 Juu ei kauheasti nolota. Olen ollut eka asiakaskin joskus.
Vierailija kirjoitti:
Öh, olen monta kertaa odotellut kaupan ovilla aukeamista, tein siitä keskustelunkin tänne😊 Ja samoin olen monesti lähtenyt kauppaan niin, että olen tyyliin tasan aukeamisaikaan perillä tai 10 yli tai jotain. Rakastan aamun rauhaa ja siinä odotellessa saa samalla ulkoilua😀 Juu ei kauheasti nolota. Olen ollut eka asiakaskin joskus.
Tänään nukuin pommiin, joten en ehtinyt päivystämään oville. Täytyy siis mennä vähän myöhemmin suihkun jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Siivoojaa sais itseään nolottaa tuollainen höpinä. Kenelläkäänhän ei oikeasti ole mitään tarvitta tulla ollenkaan juuri niihin kauppoihin, joissa hän on töissä, ja silloin ei ole tarvetta siivoojallekaan...
Aikoinaan kävin hyvinkin usein kaupassa klo 7 ruokaostoksilla: yötyö loppui vähän jälkeen kuuden-seitsemän maissa, joten mikäs sen parempi aika ostaa ruoat kotiin kuin takaisintulomatkalla töistä kotiin (isommat kaupat eivät olleet silloin auki, mikä kyllä harmitti).
Ei, mutta yleensä en mene heti kun kauppa aukeaa koska silloin ei yleensä ole vielä kaikkia tuotteita laitettu esille yms.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan hävetä. Nytkin menen tasan kello 9 lähisiwaan hakemaan satsin kaljaa. Olisin mennyt jo, jos myytäisiin aikaisemmin.
Tämä hävettäisi kyllä
Minä joskus jo odotan kaupan oven takana, enkä tunne itseäni yhtään noloksi ;)
Ei tietenkään nolota.