Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Tuossa Lidlissä on yks tosi herkku blondi töissä. Miten isken hänet?

• ylös 2
  • alas 12

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Tee tälle blondille kassaneidille palvelus ja jätä sinä edes iskemättä!Ei saatana mä en kestä enää tota hommaa mun on irtisanouduttava.Ikinä en ole vielä työtön ollut mutta toi duuni ahdistaa mut hengiltä!

• ylös 43
  • alas 4
ruipe

Kannattaa miettiä myös seuraukset, mehevimmässä tapauksessa se on kaupan vaihto edessä.

• ylös 21
  • alas 2
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

ruipe kirjoitti:
Kannattaa miettiä myös seuraukset, mehevimmässä tapauksessa se on kaupan vaihto edessä.

Kiva nimi sulla :D

Vierailija

Samaa tässä itsekin fundaan. Tosin se on tokmannilla röissä. Kassalla ja hyllyjen välisä. Aivan ihana tapaus, katsoa tapitan sitä joka kerta ooooiiikein isoilla silmillä silmiin. Ja jään kassalle jumittaan.
En tiiä ymmärtääkö se siitä mitään.
Seuraavana rappaan palleja sen eessä.

• ylös 6
  • alas 19
Vierailija

Käyttäydy kuin herrasmies mutta ole samalla cool! Voiman ja hellyyden yhdistelmä sytyttää naisen kuin naise! Onnea:)!

• ylös 2
  • alas 11
Vierailija

Kasaat ostoshihnalle paljon cokista, lihapiirakoita, sipsejä, karkkia ja jäätelöä. Naureskelet, ettei kyllä kannattaisi yksin syödä ihan kaikkea ja ehdotat, että neito tulisi illalla katsomaan leffaa ja auttamaan asiassa.

• ylös 13
  • alas 12
Vierailija

Et ainakaan heitä mitään vammasia iskureploja. Ja se aivoton tuijottelukin on ahdistavaa.

• ylös 25
  • alas 2
iskukone

Hei amatöörit.ennen iskemistä on seurattava iskettävää jokunen kuukausi ja huomioitava tyylissä tapahtuneet muutokset.sitten esim hiustyylin muutoksen jälkeen kehuttava muutosta ja siitä se lähtee itsestään etenemään jos teissä on potenttiaalia.älkää kysykö ensimmäiseksi että lähdetkö kaljalle tai tykkäätkö peppuseksistä.

• ylös 13
  • alas 2
Vierailija

iskukone kirjoitti:
Hei amatöörit.ennen iskemistä on seurattava iskettävää jokunen kuukausi ja huomioitava tyylissä tapahtuneet muutokset.sitten esim hiustyylin muutoksen jälkeen kehuttava muutosta ja siitä se lähtee itsestään etenemään jos teissä on potenttiaalia.älkää kysykö ensimmäiseksi että lähdetkö kaljalle tai tykkäätkö peppuseksistä.

Nopeat syö hitaat. Jos neito sattuis olemaan sinkku, niin luuletko että on kauaa? Kun olet sitä jokusen kuukauden kyylännyt, niin siinä välissä on jo joku jännämies tehnyt peliliikkeen.

Vierailija

Ostat kaksi lootallista Nobelaneria ja sanot kassalla, että "Tulisko neiti käsitteleen ton toisen lootan? Mä tarjoon."

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tee tälle blondille kassaneidille palvelus ja jätä sinä edes iskemättä!Ei saatana mä en kestä enää tota hommaa mun on irtisanouduttava.Ikinä en ole vielä työtön ollut mutta toi duuni ahdistaa mut hengiltä!

Nähdään taas huomenna, muru ;)

T: Vakiasiakas

Vierailija

Ainoa oikea vakavasti otettava tapa on antaa lappu, jossa on yhteystietosi. Jos vastausta ei kuulu, kassaneiti ei ole kiinnostunut. Tällä tapaa et nolaa kassaneitiä, etkä itseäsi. Kassaneitinä kuulee jos jonkinmoista iskuyritystä enemmän ja vähemmän vitsillä heitettynä ihan päivittäin itse ainakin sivuutan ne huumorilla/tyrmään ne suoriltaan nätisti kertomalla olevani varattu. Vaikken olisikaan varattu niin ei siinä kassalla tule mieleenkään suostua koska siinä ollaan töissä ja monesti ympärillä on muitakin asiakkaita kuuntelemassa, että miten käy. Siellä töissä saa kuitenkin käydä sen tilanteen jälkeenkin...

M

Paikallisen siwan pirkolle oli tapahtunut jotain ihmeellistä??
on sellainen harmaa hiirulainen,hiljainen,huomaamaton,mutta eilen aamulla kun kävin siellä oli tehnyt tukalle jotain ja meikannut.
piti oikein tarkemmin katsoa että mitä helvettiä onko se sama nainen,yllättävää oli myös miten hyvin oli meikannut,yleensä harvoin meikkaavat sutivat jonkun järkyttävän sotamaalauksen,näytti tosi hyvälle koko olemus oli jotenkin ryhdikkäämpi,mutta ei siihen saanut silti mitään katsekontaktia tuijotteli vaan kassakonetta ja sanoi vaan olkaa hyvä ja näkemiin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ainoa oikea vakavasti otettava tapa on antaa lappu, jossa on yhteystietosi. Jos vastausta ei kuulu, kassaneiti ei ole kiinnostunut. Tällä tapaa et nolaa kassaneitiä, etkä itseäsi. Kassaneitinä kuulee jos jonkinmoista iskuyritystä enemmän ja vähemmän vitsillä heitettynä ihan päivittäin itse ainakin sivuutan ne huumorilla/tyrmään ne suoriltaan nätisti kertomalla olevani varattu. Vaikken olisikaan varattu niin ei siinä kassalla tule mieleenkään suostua koska siinä ollaan töissä ja monesti ympärillä on muitakin asiakkaita kuuntelemassa, että miten käy. Siellä töissä saa kuitenkin käydä sen tilanteen jälkeenkin...

Näin. Itse olen linja-autonkuljettaja. Viikkoja kyydissä kulki eräs matkustaja, vähän juteltiinkin. Eräänä aamuna pois lähtiessään jätti sitten lapun, jossa oli nimi ja puh. nro. En tuohon mitään vastannut, koska olen naimisissa, ei kyllä näkynyt miestäkään sen jälkeen.

Vierailija

Yritä päästä jutuille hänen kanssaan. Ota hintalappu pois jostain tuotteesta ja sitten kassalla heität maailmanmiehen tyyliin  että: "tää on sitten vissiin ilmainen, höhöö!" Muikkeli on kuin sulaa vahaa, kun huomaa että sinulla on sana hallussa.

Jos neiti ei heti lämpene, niin sano vielä siihen perään että: "eiköhän me joku maksutapa tälle keksitä ;)"

• ylös 16
  • alas 0
Vierailija

Ostat tupakkaa ja kaljaa joka päivä. Naiset tykkää jännämiehistä, ei mistään tylsistä kilteistä tallukoista. Olet töykeä ja hymyilemätön ja joku kerta nojaat kyynärpään varassa liukuhihnaan ja pyydät ylös.

Sivut