Voi että kun mun mielestä BRENDA tässä MULLAN ALLA on kovin vastenmielinen?Ällöttikö teitä muita?
Harvoin joku sarjan hahmo tökkii näin pahasti mutta hyi olkoon mikä akka!Edellinen joka potutti näin pahasti oli Täydellisissä naisissa se Susanin tytär.Pakko olla että noi näyttelijä akat ei ole mun makuun koska eihän noi nyt hahmoina ole niiin kaameita.
Kommentit (23)
Susanin tytär oli aivan kaamea.Susan meinas kyllä olla itekkin mutta oli sentään niin kaunis että sitä kehtas katella.
Mullan alla-sarjan paras hahmo oli se perheen äiti, en nyt muista sen nimeä, se jolla ne pitkät punaiset hiukset.
Kummasta pojasta piditte enemmän homosta vai natesta?
Vierailija kirjoitti:
Kummasta pojasta piditte enemmän homosta vai natesta?
Davidista. Nate oli kaamea itsekäs kusipää.
Sen punapäisen sisaren poikakaveri näytti anonymous naamarilta.Se joka sillä oli ekallakaudella ainakin.
Nate oli ihanan moniongelmainen pahis siinä kohtaa, kun itse oli teini... :D Nyt tykkään Davesta. Mutta Claire oli mun esikuva silloin.
Niin ja siis vastatakseni kysymykseen... :D Brenda oli alkuun ärsyttävä mutta hahmoa kasvatettiin hyvin, opin tykkäämään. Se sen veli oli KUUMA.
Brendan näyttelijä oli uusissa X-files -jaksoissa mukana ja herätti niin valtavia puistatuksia, etten voinut edes katsoa jaksoja kokonaan. Näytteli ärsyttävää hahmoakin lisäksi. Tämä on aika outo juttu, en pysty nimeämään ketään muuta silkalla ulkonäöllään ärsyttävää ihmistä. Kulmakarvattomuus on minulle kauhistus, mutta se ei riitä selittämään asiaa. Esim. Saimi Hoyer ei aiheuta mitään tuntemuksia.
Minua ärsytti se nainen, joka teki lapsen sille ..Natelle? Hirveä otus. Jos Brenda oli se Naten "truu love" niin ei todellakaan ärsyttänyt!
Vierailija kirjoitti:
Brendan näyttelijä oli uusissa X-files -jaksoissa mukana ja herätti niin valtavia puistatuksia, etten voinut edes katsoa jaksoja kokonaan. Näytteli ärsyttävää hahmoakin lisäksi. Tämä on aika outo juttu, en pysty nimeämään ketään muuta silkalla ulkonäöllään ärsyttävää ihmistä. Kulmakarvattomuus on minulle kauhistus, mutta se ei riitä selittämään asiaa. Esim. Saimi Hoyer ei aiheuta mitään tuntemuksia.
Eihän se ole Brendan vaan Clairen näyttelijä?
Mitä minä olen kattonnut sarjaa niin Brenda veti huumeita ja nai vieraitten miesten kanssa.Nii ja eikös hänellä ollut mielenterveys ongelmia?Hurmaava nainen.
Olikos Brenda se Naten nainen jolla oli se psykologi äiti ja äiti oli kirjoittanut kirjan Brendasta? Aikaa kun olen sarjaa katsonut? Jos on, niin ihastuin elokuvaan Calling Amy tai joku tuon tapainen jossa tää nainen oli sen Amyn äiti. Ihana leffa<3 David tais olla normaalein tuossa sarjassa...
Samaa mieltä jonkun aiemman kanssa Susanin tyttärestä, mielestäni oli todella kammottava! Ulkonäöllisesti siis, näytti ihan keharilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se ole Brendan vaan Clairen näyttelijä?
Hupsis joo, meni nimet sekaisin.
KYLLÄ! Ällöttävä rottamainen naama ja muutenkin hahmo on kuvottava. Lisäksi ne sen suutelu- ja naintiyninät oksetti. Myös Natella on rasittavat maneerit ja tasan 1 ilme (se virnistys).
Vierailija kirjoitti:
Olikos Brenda se Naten nainen jolla oli se psykologi äiti ja äiti oli kirjoittanut kirjan Brendasta? Aikaa kun olen sarjaa katsonut? Jos on, niin ihastuin elokuvaan Calling Amy tai joku tuon tapainen jossa tää nainen oli sen Amyn äiti. Ihana leffa<3 David tais olla normaalein tuossa sarjassa...
Samaa mieltä jonkun aiemman kanssa Susanin tyttärestä, mielestäni oli todella kammottava! Ulkonäöllisesti siis, näytti ihan keharilta.
Niin näytti!Ja kellään ei muuten ole niin härskiä naurua kun Brendan äitillä.Repesin ihan vaan sille kun sen nauru oli niin upea.
Vierailija kirjoitti:
KYLLÄ! Ällöttävä rottamainen naama ja muutenkin hahmo on kuvottava. Lisäksi ne sen suutelu- ja naintiyninät oksetti. Myös Natella on rasittavat maneerit ja tasan 1 ilme (se virnistys).
Se Naten lapsen äiti oli myös erittäin hirveä ja ärsyttävä. Katsoin koko sarjan kerran boxilta läpi suht lyhyessä ajassa ja em. henkilöhahmojen takia en aio enää koskaan ottaa uusiksi.
Olihan se sellanen jätkämäinen.