Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pirautin exän nyxsälle.

Vierailija
03.04.2016 |

Olen katkera en kiellä. Haukuin sen ämmän ja nyt hävettää oikein tosi paljon. Punkkukaan lievitä yhtään. Pitäskö sammuttaa koko puhelin?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna lähettäisin anteeksipyyntöviestin. Ei se vika oikeasti ole siinä nyxässä, vaan exässäsi.

Vierailija
2/12 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuin sammutat puhelimen, soita hänelle ja lue tuo viestisi ääneen. Anteeksipyynnön kera.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen kuin sammutat puhelimen, soita hänelle ja lue tuo viestisi ääneen. Anteeksipyynnön kera.

Höpöhöpö, se akka ansaitsi haukkumisensa

Vierailija
4/12 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinuna lähettäisin anteeksipyyntöviestin. Ei se vika oikeasti ole siinä nyxässä, vaan exässäsi.

Ei, kyllä se vika tässä on ihan tuossa ap:ssa, ei sen eksässä tai sen eksän nyksässä.

Vierailija
5/12 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, kyllä se vika tässä on ihan tuossa ap:ssa, ei sen eksässä tai sen eksän nyksässä.

Ei vaan siinä uudessa kantturassa

Vierailija
6/12 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla vähän yxinkertainen. Anteexipyyntö voisi auttaa.

Vierailija
7/12 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt se eksä todennäköisesti koittaa lepytellä nyksäänsä haukkumalla sua "hulluksi ja katkeraksi ämmäksi, josta ei ikinä enää halua mitään" ja ties miksi. Sulla on syysi katkeruuteen mutta se ei ole sen nykyisen vika. Sinuna selvistelisin itseni ja aamulla soittaisin anteeksipyynnön, tai antaisin olla rauhassa. Nyt ne puhuu siellä että sä olet ihan sekasin.

Poista se numero jos et voi luottaa siihen että et kännissä käy aukomaan päätäsi, ei se sunkaan oloa helpota, näytät vaan pelleltä.

Vierailija
8/12 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ymmärtänyt sun kaltasia naisia. Oma exä kävi painamassa exäänsä ja vaihtoi sen jälkeen lennosta kaverin naiseen. Ei mulla silti ole ollut mitään tarvetta haukkua noita naisia, vaikka mun paikan veikin. Lähinnä käy sääliksi kaikkia.

Vierailija
9/12 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ookxä joq kaxtoista wee?1!? Kasva aikuiseksi.

Vierailija
10/12 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se nainen oli minun tosi hyvä ystävä. Kun tulin raskaaksi niin se iski mieheni. Siis kyllä se mieskin on aika vastuuton kun tollaseen lähti.ap

Vierailija
11/12 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulttanit kannattaa aina vetää pippelin päälle.

Vierailija
12/12 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kandeeko olla missään tekemisissä tuollaisten idioottien kanssa? Unohda molemmat ja jatka elämääsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä