Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten saada ruoka pysymään sisällä

03.04.2016 |

oksettaa ihan kauheesti ja tiiän et mun pitää syödä jonkin verran nii en haluais oksentaa näit pois

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei tuo SSSS ymmärrä mennä hoitoon tai PYSYÄ EDES POISSA TÄÄLTÄ KIUSAAMASTA MUITA????!!

Minua ihmetyttää se, miksi ylläpito ei bannaa lopullisesti kyseistä kahjoa. Joku vertaismoderoitu palsta voisi olla parempi, kun täällä saa nämä syömishäiriötrollit, "aspergerit" sun muut riekkua miten tahansa. Hullu nyt ei ymmärrä käyttäytyä fiksusti, juurikin siksi että on hullu. Valitettavasti hulluilla ei ole tapana ymmärtää henkistä tilaansa.

Vierailija
42/43 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

söpöA kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

söpöA kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

söpöA kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

söpöA kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

söpöA kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

söpöA kirjoitti:

ssss kirjoitti:

En itse edes yritä pitää sisällä, jos tuntuu siltä että on tulossa ylös.

tuntuuks sulla aina siltä että tulee ylös kun syöt?

mulla ongelmana ettei meinaa mikään pysyy sisällä ja en jaksa enää sydänongelmii ja sitä etten voi kävellä ees pieniä rappusia ylös nii pakko jotenkin pitää ruokaa sisällä

Lopeta se laihduttaminen. Se tappas sut vielä. Ei ole sen arvoista.

tiiän että saatan kuolla tähän laihduttamiseen mut mua ei siis yksinkertasesti kiinnostaa elää läskinä nii otan sen riskin

Sanoit painoindeksisi olevan 19, joten ensinnäkään et ole läski. Olisitkohan tosipaikan tullen tuota mieltä?

en tiiä ehkä voi alkaa kaduttaa sit joskus mut tällä hetkellä ei kiinnosta vaikka tää mun laihduttaminen ei ookkaa terveellistä ja saattaa aiheuttaa mun kuoleman

Kyllä se sitten alkaa kaduttaa kun elimet lakkaavat toimimasta eikä mitään ole enää tehtävissä. Luuletko että sinua sitten arkussa ihastellaan että "onpas söpöA niin hoikassa kunnossa, ihanaa <3"? Kuoleman jälkeen on myös vähän hankala kerjätä ihmisiltä huomiota pelleilemällä omalla hengellään.

laihduttamisesta puhuminen = huomion kerjäämistä??

"ziiz iikh mun pitäs niinkuh syyä, mutQ en vaan ziiz niinuh pystyh!111 mä pyärryn koht mut syöminen on niinku niiiiiiin läskii!11 Huomatkaa mut!!!1 siis miten vois niinku syyä sillai ettei ogsenna, gu mullon kato bulimiah, ku en haluu olla läski" 

Juu, huomion kerjäämistä.

ei luoja mitä porukkaa tääl liikkuu

Puhu vaan itestäs huomionkipeä pentu.

luulin aina et täl palstal liikkuu vaa aikuisii

Valitettavasti ei liiku, vaan myös nuoria ja herkkiä ihmisiä, joihin tämäntasoiset keskustelut vaikuttavat tosi tuhoisasti. Juuri siksi ainakin itse toivon hartaasti, että ylläpito reagoisi tämäntasoisiin keskusteluihin. Tämänkaltaisille aiheille on (valitettavasti) ihan omat tsemppisivustonsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei tuo SSSS ymmärrä mennä hoitoon tai PYSYÄ EDES POISSA TÄÄLTÄ KIUSAAMASTA MUITA????!!

En kiusannut ketään. Te levitätte paskaa minusta. Sinäkin teit niin, jos et sattunut huomaamaan!!

Minä en ala jankkaamaan henkisesti sairaiden anorektikkojen kanssa.