Stadin asunnot - Myllykylään valmistuvat asunnot
Moikka,
pian alkaa haku Myllypuron Myllykylään kesällä valmistuviin asuntoihin, onko täällä muita sieltä asuntoa hakevia? Millaista asuntoa haette ja asutteko jo entuudestaan kaupungin asunnoissa?
Kommentit (48)
En usko että olisi vielä kaikki asukkaat valittu. Ehkäpä jotkut on voineet saada jo tarjouksen mut kaupungin tietäen kyllä se tämän viikon loppuun menee. Nim. Itse kaupungilla töissä...
Suomi24:llä ovat jo viime viikolla kertoneet saaneensa asuntoja. Lisäksi valmistuminen on niin lähellä, että paperityöt on hoidettava tällä viikolla. Saattaa sieltä siis joku saada vielä peruutusasunnon, mutta perusjako on tehty.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän sitten on erittäin kiireellinen? Joku turvakotiin paennut äityli tai mamu? On se ihme jos suomalainen asunnottomaksi joutunut heteromies ei ole Helsingissä erittäin kiireellinen tapaus. Ja on sitten ihan eri asia kuinka moni noista Stadin asuntojen hakijoista on tulevaisuudessa kannattava veronmaksaja...taitaa sossu ja kela maksaa suurimmalle osalle vuokrat jatkossakin.
Minä olen muuttamassa yhteen poikaystäväni kanssa. Haettiin Stadin asuntoja meidät luokiteltiin erittäin kiireelliseksi. En ihan ymmärtänyt millä perusteella. Poikaystäväni asuu vähän alle 30neliön yksiössä ja minä taas asun yksin reilun 50neliön kaksiossa. Kummallakaan ei ollut menossa asunto alta ja kummatkin asutaan tosi lähellä työpaikkojamme.
Olen kuullut tyypistä jolle tuli "huonoja viboja" nykyisestä asunnostaan ja pääsi erittäin kiireellisten jonoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän sitten on erittäin kiireellinen? Joku turvakotiin paennut äityli tai mamu? On se ihme jos suomalainen asunnottomaksi joutunut heteromies ei ole Helsingissä erittäin kiireellinen tapaus. Ja on sitten ihan eri asia kuinka moni noista Stadin asuntojen hakijoista on tulevaisuudessa kannattava veronmaksaja...taitaa sossu ja kela maksaa suurimmalle osalle vuokrat jatkossakin.
Minä olen muuttamassa yhteen poikaystäväni kanssa. Haettiin Stadin asuntoja meidät luokiteltiin erittäin kiireelliseksi. En ihan ymmärtänyt millä perusteella. Poikaystäväni asuu vähän alle 30neliön yksiössä ja minä taas asun yksin reilun 50neliön kaksiossa. Kummallakaan ei ollut menossa asunto alta ja kummatkin asutaan tosi lähellä työpaikkojamme.
Olen kuullut tyypistä jolle tuli "huonoja viboja" nykyisestä asunnostaan ja pääsi erittäin kiireellisten jonoon.
Mekin ollaan erittäin kiireellisiä. Ihan tavallinen tienaava perhe, joka tarvitsee isomman asunnon. Eikä olla valmiiksi stadin asunnoissa.
Pakko tulla kertomaan, että täällä asutaan ja ei vois uskoo, että on Hekan kämppä. Uudet kauniit puutalot ja ei minkäälaista häiriötä missään. Työssäkäyvää porukkaa ja paljon lapsiperheitä. Onkohan asukasvalinnassa haluttu uudistaa Myllypuroa, koska täältä puuttuu hörhöosasto kokonaan?
Onko varma tieto?