Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MENENKÖ MIEHE KYYTIIN???

Vierailija
03.04.2016 |

Olin erään miehen kanssa eräässä tapahtumassa ja uusi tapahtuma samalla kokoonpanolla on toukokuulla.
Me asumma samalla suunnalla, emme kuitenkaan tunne toisiamme. Mutta jotakin jännitystä tai mitä se nyt onkin, oli melkein heti välillämme. En tiedä kumpi hymyilyn aloitti mutta hymyilimme toisillemme melko paljon.
Oletan että hän on kohtelias ja minä myös takaisin.
Nyt hän kysyi että voisimmeko tulla seuraavalla kerralla samalla kyydillä? En heti osannut vastata, mutta en kieltänytkään. Ilmeisesti hän oli kerännyt rohkeutta, kun jotenkin "suutahti" tai sinnepäin, kun en osannut heti vastata. Kyllä sellaisen huomaa. No asia jäi auki. Lupasimme ottaa yhteyttä matkan lähestyessä.
En oikein tiedä. Hän on vieras entuudestaan, mutta ihan mukavalta ja herrasmieheltä vaikutti.
En kyllä näe, että hän olisi minuun ihastunut...En vain osaa niin ajatella.
Mitä tehdä? Olemme molemmat naimisissa. Olenko epäkohtelias jos vain menen omalla autolla, enkä ole muistavinaan meidän keskustelua?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset voisi mennä? Jos on sama matka.

Ei tarvi ajatella niin monimutkaisesti. Sen kun menet samalla kyydillä . Laita viesti tai soita lähempänä ja kysy että no mennääskö sitten samalla kyydillä. Jos mies luulee jotakin , tee selväksi että se on vain yhteinen kyyti .

Kimppakyydillä usein kuljetaan. Minkäin työmatkoja joskus miehen ja joskus jonkun naisen kyytis.

Vierailija
2/6 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä että mies ei pyydä kyytiinsä kohteliaisuudesta ketään tai on sitten ylikohtelias tai jotain sinnepäin.kyllä tämä mies on ihastunut jos vielä hymyileekin. mieti nyt tarkkaan.saattaa olla että luulee jotakin jos on ihastunut ja vaikuttaa kyllä siltä.

Tv. mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä kyllä on ihastusta ilmassa ehkä puolin ja toisin .ainakin pian. Miehet ovat nyt vain sellaisia että haluavat kiinnostuessaan jostakin naisesta pitää tätä näköpiirissä.tietysti varattuna pitää olla varovaisempi ja tunnustella vähän ensin.

Mutta kevättä rinnassa mikäs siinä.😉

Vierailija
4/6 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ihmeessä. Itse menisin jos olisin ihastunut.

Vierailija
5/6 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep

Vierailija
6/6 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi