Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka helppo siivoustyötä on saada?

Vierailija
03.04.2016 |

Olen kirjoittanut ylioppilaaksi vuonna 2013 ja minulla ei ole mitään ammatillista tutkintoa. Siwassa kävin työhaastattelussa viime viikolla kesätöiden merkeissä, mutta valitettavasti en saanut paikkaa.

M22

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilemalla selviää. Joskus olen päässyt, joskus en. Ei ammatillista tutkintoa myöskään. Laitoshuoltajan tutkinnon voi tehdä suht nopeasti, ehkä se kannattaa, jos on kiinnostunut.

Vierailija
2/9 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivousalan työhön vaaditaan puhdistuspalvelun- ja siivousalan ammatillinen koulutus. Siivousalan ammattinimikkeitä ovat esimerkiksi toimitilahuoltaja ja laitoshuoltaja.

Ammattitaidottomia ei vastuullinen työnantaja nykyaikana palkkaa. 

Alalla olevasta koulutustarjonnasta alla olevassa linkissä esimerkki

http://www.edupoli.fi/puhdistuspalveluala

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan paikkakunnasta ja työtilanteesta. Itse olen aina saanut aika helposti siivoustöitä. Ennätys on, että pari minuuttia hakemuksen lähettämisen jälkeen tuli puhelu, että milloin voit aloittaa... tosin silloin mulla jo oli kokemusta ja olin ollut aiemminkin samaisessa firmassa

Vierailija
4/9 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Tampereella. Jostain nyt pitäisi saada se ensimmäinen palkkatyö, työkkärin työkokeilut tulee jo korvista ulos.

M22

Vierailija
5/9 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivousalan työhön vaaditaan puhdistuspalvelun- ja siivousalan ammatillinen koulutus. Siivousalan ammattinimikkeitä ovat esimerkiksi toimitilahuoltaja ja laitoshuoltaja.

Ammattitaidottomia ei vastuullinen työnantaja nykyaikana palkkaa. 

Alalla olevasta koulutustarjonnasta alla olevassa linkissä esimerkki

http://www.edupoli.fi/puhdistuspalveluala

Näinkö on nykyään? Itse olin aikoinaan kesätöissä siivoojana, viimeksi kesällä 2013. Sen jälkeen olen saanut oman alan töitä. Siivousalan koulutusta ei ole.

Vierailija
6/9 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun Tampereella. Jostain nyt pitäisi saada se ensimmäinen palkkatyö, työkkärin työkokeilut tulee jo korvista ulos.

M22

Kannattaa kokeilla ja hakea eri siivousfirmoihin. Tai soittele niihin ja kysy, onko tarvetta työntekijälle ja olisiko mahdollista päästä.

Vierailija
7/9 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuttu on sairaalassa siivoamassa ilman minkäänlaista koulutusta.

Vierailija
8/9 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi tuttu on sairaalassa siivoamassa ilman minkäänlaista koulutusta.

Koulutettuja vaikea saada? Heidät napataan heti työelämään.

Outoa tosin että sairaalassa, missä hygieniatason tulisi olla korkein mahdollinen , työskentelee siivoojana kouluttamaton henkilö.

Vierailija
9/9 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mitä työttömänä ollessani itse katselin siivoustyötä, tarjolla oli lähinnä iltatyötä ja työtä ei kovin monta tuntia viikossa. Ap, oletko ajatellut, että lähtisit opiskelemaan jotakin? Oppisopimuskin on yksi mahdollisuus, mutta en tiedä kuinka vaikea niitä paikkoja on saada. Tampereella esim. Tredulla on aikuiskoilutusta.