Kyllä kampaajat ja kynsienlaittajat, kosmetologit sun muut saisivat kans alkaa olla sunnuntaisin töissä!
Kenellä noissa on aikaa käydä edes viikolla kun on itse töissä? Virka-aikaan työskentelevät hekin!
Kommentit (9)
Juu eihän kampaajat jne.mitään vapaapäiviä tarvi! Kyllä yrittäjän pitää olla valmis tekemään töitä 7 päivää viikossa ja olemaan vaan kiitollinen kaikesta ;)
Yrittäjä voisi kyllä olla asiakaslähtöinen ja tarjota palvelujaan silloin kuin suurinosa työssäkäyvistä on vapaalla eli käyttää palveluja, kuten sunnuntaina. Mutta ei näköjään raha kelpaa.
En minä ainakaan halua työskennellä sunnuntaisin. Minulla on paljon asiakkaita ja töitä riittää kuudeksi päiväksi viikossa.
terv. kampaaja, jonka yritys on auki maanantaista lauantaihin
Kuka niitä kieltää?
Minulla itsellä on onneksi välillä viikonloppuisin töitä, joten pääsen viikollakin kampaajalle.
Eikö kampaamot saa olla auki sunnuntaisinkin? Eli yrittäjä saa itse päättää aukioloajoistaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kampaamot saa olla auki sunnuntaisinkin? Eli yrittäjä saa itse päättää aukioloajoistaan.
Ei saa tehdä niin Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saa tehdä niin Suomessa.
Vähittäiskauppoja sekä parturi- ja kampaamoliikkeiden aukioloaikoja koskevat rajoitukset on poistettu. Elinkeinonharjoittaja voi vapaasti päättää, milloin hän pitää liikkeensä auki. Poikkeuslupamenettely on myös tarpeettomana poistettu.
https://www.tem.fi/kuluttajat_ja_markkinat/kaupankaynti/liikeaika
Vierailija kirjoitti:
Juu eihän kampaajat jne.mitään vapaapäiviä tarvi! Kyllä yrittäjän pitää olla valmis tekemään töitä 7 päivää viikossa ja olemaan vaan kiitollinen kaikesta ;)
Miksei se kampaaja jne voi olla vapaalla vaikka maanantaina ja torstaina?
Autonkorjaajat kanssa.
Alkot, vaadin, heti!
Sekä samalla palkanalet kaikille, sunnuntaipalkat pois
-