LA Joulukuu 2016
Löytyykö muita, joilla laskettu aika joulukuussa? :) Mun piti malttaa odottaa vielä muutama päivä testin tekemistä, mutta oli aika vahva tunne, että raskaana ollaan ja aamulla plussa tulikin testiin. Nyt rv 3+4, myös esikoisesta plussasin jo pari päivää ennen menkkoja selkeen plussan joka sit vahvistui koko ajan. Pikkukakkosen la olis alustavasti menkkojen mukaan 14.12., toivottavasti pieni kyytiläinen pysyy matkassa mukana <3 Oon itse 25, mies 27 ja esikoinen pian 1v1kk. :) Kahdet menkat ehti synnytyksen jälkeen tulla, ekasta varsinaisesta yrityskierrosta tärppäsi. <3
Kommentit (60)
Laskettuaika 2.12 menkkojen mukaan eli nyt 5+3 , ens viikolla vasta eka neuvola. Onko olemassa jotain Facebook tms ryhmää jouluvauvoille 2016;)?
Ompa sulla Salmari aikasin eka neuvola! :o
Voitais perustaa uus face ryhmä! Sellanen salanen mitä näkee vaan ryhmän jäsenet, ja rajata se henkilömäärä? :)
Mulla myös laskettu aika 14.12. Tänä aamuna plussasin, kiertopäivä 29/30. Yritystä takana 1,5v. Ei ainoatakaan plussaa ennen tätä aamua. Epätodellinen olo :) Meidän esikoinen, mikäli pysyy matkassa. Itse oon 21, mies 26.
Täällä yks mahdollinen odottaja. Teen testin huomenna. Jos plussaan, la olis 10.12. En malttanu olla kirjoittamatta :D Oireet täsmää niin esikoisen raskausaikaan.
Mä voin sen ryhmän perustaa:) mut mun tarvii lisätä halukkaat kaveriksi, joten laitatteko linkin facebook profiiliinne? Vai miten menetellään:)
Oon kuullu jonkun tekevän niin, että on tehny uuden profiilin ja maininnut sen täällä. Poistanut profiilin, kun ryhmä kasassa.
Ei mitään hajua kuinka kannattais tehdä, ite en haluais ainakaan omaa profiilia täällä linkitellä. :D
Nyt on ryhmä nimeltä jouluvauvat 2016, laittakaa pyyntöä sinne
En löydä semmosta ryhmää, oonko palikka vai missä mättää 😂 onko se salainen vai? Koska sillonhan sitä ei voi edes ettiä?
Tein ryhmän nimeltä jouluvauvat 2016, sinne vaan liittymispyyntöä:)
Hyväksyn tänään ne pyynnöt jotka laitetaan kun oon vielä hereillä:) pian täytyy nukkumaan mennä joten huomenna hyväksyn loput
Mielummin suljettu ryhmä,en halua että kukaan näkee mun olevan tommosessa ryhmässä. Vielä kun ei kukaan tiedä..
Sori siis salainen ryhmä! Ettei kaverit nää missä ryhmässä oon
Tosiaan joo olin nukkumassa:D nyt tein profiilin nimellä salla joulukuu ja ryhmä on salainen, laittakaa kaveripyyntö niin lisään teidät sit sinne ryhmään:)
Täällä tuli testiin haalea plussa tänään, kp 25/28-30 menossa. LA nettilaskureiden mukaan 19.12. Yksi tuulimuna raskaus takana (02/2016). Täytyy vielä testailla ja saada tuo plussa vahvistumaan tuosta, tosin aika aikainen plussahan tuo. Miekin voisin liittyä fb ryhmään joten laitan pyyntöä tulemaan!
Yksi jouluodottaja lisää :) Eilisestä vahvistuneen viivan sain tänään tikkuun, eikä tätä meinaa uskoa :) Nyt kp31/29, eli 4+2 ja LA laskureiden mukaan 16.12. :) Lasta yritetty kohta vuosi, joten toukka enemmän kun toivottu :) <3 Pääseekö vielä sinne fb-ryhmään?
Täällä yksi tänään plussannut. 5+2rv ja LA olisi siinä 10.12 paikkeilla. Esikoinen olisi kyseessä ja on aivan epätodellinen olo!! :) olisi mukava päästä myös siihen fb-ryhmään. :)
Riikkamaria: Onnea plussasta, ja tervetuloa ryhmään! Laita kaveripyyntö Salla Joulukuulle niin hän lisää sut ryhmään :)
Täällä vielä odotellaan että viiva vahvistuis mutta haamu tuli testiin perjantaina, vaan viikko oviksesta!! Laskettuaika olisi siis 16.12. :) Esikoinen on 8kk.