LA Joulukuu 2016
Löytyykö muita, joilla laskettu aika joulukuussa? :) Mun piti malttaa odottaa vielä muutama päivä testin tekemistä, mutta oli aika vahva tunne, että raskaana ollaan ja aamulla plussa tulikin testiin. Nyt rv 3+4, myös esikoisesta plussasin jo pari päivää ennen menkkoja selkeen plussan joka sit vahvistui koko ajan. Pikkukakkosen la olis alustavasti menkkojen mukaan 14.12., toivottavasti pieni kyytiläinen pysyy matkassa mukana <3 Oon itse 25, mies 27 ja esikoinen pian 1v1kk. :) Kahdet menkat ehti synnytyksen jälkeen tulla, ekasta varsinaisesta yrityskierrosta tärppäsi. <3
Kommentit (60)
Se tehdään alakautta ja katsotaan että alkio kasvaa oikeassa paikassa
ettei ole kohdunulkoinen ja katsotaan että sydänlyö sekä ettei ole tuulimuna eli että siellä tosiaan on alkio.
Joo siis alakautta tehtiin ja katsottiin onko kaikki ok..
Muuten oli, mutta sykettä ei näkynyt ja tyyppi siellä oli pienempi kuin olisi pitänyt. eli rv olis pitäny olla 7+4 niin oli 6+1. Mutta mulla on epäsäännöllinen kierto niin tuo heitto on mahdollista. Mennään ens viikon perjantaina kontrolliin jossa sitten varmistuu lyökö sydän vai onko peli menetetty.
Omat tunteet menee aika laidasta laitaan, ja vähän pelosekaisin tuntein odotan tota perjantaina.. Pitkä viikko edessä..
-mivvaa-
Ja meillä oli tuulimuna viime syksynä, sen takia halusin varhaisultraan varmistamaan että siellä alkio. Kävin yksityiselllä ja tuo kontrolli täytyy tehdä myös yksityisellä.
-Mivvaa-
Moi, täällä ilmottautuu kans yksi odottaja 😊
La ilmeisesti 16.12 ja kolmas lapsi tulossa. Vanhemmat lapset on 2,5v ja 1v 😊
Oliko totta että face ryhmä on jo täynnä? Onko kukaan perustanut uutta? Olisin halukas jäseneksi!
Vieläkö halukkaita ryhmään? Salla joulukuu nimiselle facebook tilillle vain kaveripyyntöä ja sinut lisätään ryhmään:)
Olihan se se Salla jolla on kavereita 😂. Laitoin kaveripyynnön.
Huh, Miks näiden oireiden pitää olla niin vaihtelevat..? Välillä paha olo aamuisin välillä ei... Tulee vaan kauhea huoli :(
Täällä kans yksi ilmoittautuu mukaan. Plussa tuli testiin tänä aamuna ja LA olis nettilaskurin mukaan 30.12. Eli ihan siinä ja tässä ollaanko tän vuoden puolella =) Tämä on mulle toinen lapsi ja miehelle ensimmäinen. Nyt pitää keksiä miten vihjata asiasta tuleville isovanhemmille =)
Miten olette ajatelleet kertoa tulevasta vauvasta isovanhemmille ?
Olisi kiva saada vinkkejä 😊 Ajttelin jotenkin liittää ultrakuvan...
Heips! Täällä torstaina plussannut. Haluaisin myös facebook ryhmään, mutta voisikohan Salla Joulukuu laittaa asetukset niin, että kaverilista ei näy julkisesti? Nyt kun käy katsomassa niin näkee kaikki Salla Joulukuun kaverit... Haluan kyllä pitää tämän raskauden salassa, kunnes ensimmäinen kolmas on turvallisesti takana :)
Hei! Pakko tulla tänne hieman hehkuttamaan kun ei vielä olla kerrottu miehen kanssa kellekään. Positiivinen testi siis tuli ja rv5+1 olisi menossa jos menkka-kierto pitää paikkansa :) LA 23.12 eli jouluvauva mahdollinen!
Mietinkin tässä, miten kertoa ja missä vaiheessa kertoa vanhemmille ja ystäville. Miten te olette aikoneet tehdä? :) ja miten kertoa?
Liityn mukaan, nyt on 5+1 ja LA 24.12 :D Ite oon 20 ja mies 22 ja esikoista ootellaan :)
Hei, täällä myös tehty positiivinen testi ja laskurin mukaan La olisi 21.12.16. Lapsi olisi jo kuudes. Eka neuvola on jo tämän viikon perjantaina. Face ryhmään olisi myös mukava päästä ;)
Moikka! :) mulla LA 31.12 eli viikkoja 4+2! Mä en ehtinyt näköjään tuohon joulukuun fb ryhmään, joten perustin uuden salaisen "Tammikuiset 2016" johon myös joulukuun 2016 loppupuolella LA voivat osallistua! :) tein feikkiprofiilin: Katja Marenki (marenkikakku profiilikuvassa) jonka kaverit ei näy muille! Eli hänelle kaveripyyntöä ja viestiä perään ryhmään haluamisesta niin lisäilen ryhmään! 😘😘 tervetuloa siis jos jäit ilman ryhmää!
Täällä kans yksi plussannut ilmottautuu! Laskurin mukaan viikkoja ois 5+1 ja la 26.12 :) esikoista ootellaan ja toivottavasti pitkän 8kk yrittämisen jälkeen pysyisi siis mukana ! Itse olen siis 20 vuotta ja mies on 24 :) mitään ihmeempiä oireita ei vielä ole, mutta hajuaisti on kyllä huomattavasti herkempi kun ennen ja tietysti mahassa välillä pistelee ja hetken kestävää menkkamaista juilintaa :)
Mä laitoin kans varuiksi vielä Salla Joulukuulle kaveripyynnöt molemmille! 😂😂 :D
Viel mahtuu ryhään ja salla joulukuun voi poistaa kavereista kun oot päässyt ryhmään:)
Siis kumpa Salla Joulukuu nyt pitää kaveriksi pyytää? Vai onko alottajan profiileja molemmat?☺ Täällä kanssa plussannut muttei tiedä vielä missä mennään epäsäännöllisten kk takia ☺
https://www.facebook.com/groups/1598065707173036/?fref=ts tässä on yksi facebookin Jouluvauvat 2016- ryhmä johon mahtuu kaikki halukkaat mukaan :)
Pääsisikö vielä mukaan facen jouluvauvat ryhmään? En löydä noiden linkkien avulla ryhmää :/
mivvaa:
Millaista varhaisultrassa oli? Mitä siellä tehtiin ja katsottiin?