LA Joulukuu 2016
Löytyykö muita, joilla laskettu aika joulukuussa? :) Mun piti malttaa odottaa vielä muutama päivä testin tekemistä, mutta oli aika vahva tunne, että raskaana ollaan ja aamulla plussa tulikin testiin. Nyt rv 3+4, myös esikoisesta plussasin jo pari päivää ennen menkkoja selkeen plussan joka sit vahvistui koko ajan. Pikkukakkosen la olis alustavasti menkkojen mukaan 14.12., toivottavasti pieni kyytiläinen pysyy matkassa mukana <3 Oon itse 25, mies 27 ja esikoinen pian 1v1kk. :) Kahdet menkat ehti synnytyksen jälkeen tulla, ekasta varsinaisesta yrityskierrosta tärppäsi. <3
Kommentit (60)
Täällä kovasti pidetään peukkuja pystyssä et päästäis mukaan joukkoon! Kaksi testiä näyttänyt negatiivista ja nyt olisi menossa kp 36/32.
Minulla kans olisi tulossa jouluvauva, jos kaikki menee hyvin niin la on 9.12.
Ensimmäistä neuvolaa myös jännitetään mieheni kanssa, siihen on enää pari viikkoa 29.4. Olisi myös mukava päästä mukaan keskustelemaan facebook-ryhmään.
Ihanaa kun on samassa tilanteessa olevia odottajia, ei tarvitse yksin pitää sisällä kaikkea ;)
Tsemppiä kaikille odottaville!
Toimiiko tuo linkki? Se ei mulla löydä mitään :/ Olis kiva kanssa liittyä :)
Heippa uusille plussanneille, ja onnea plussista! Laittakaa kaveripyyntöä Salla Joulukuulle, hän lisää teidät ryhmään. Ryhmä on salainen :)
Tervetuloa mukaan !
Tänään plussasin ja la olis 26.12.2016 jos kaikki menee hyvin ja odotetusti. Edelliset lapset -10 ja -11 ja nyt tyntuu siltä etten tiedä alkuraskaudesta mitään. :D Ikää on kohta 29 ja se fiilis kun ekaa lasta yrittäisi. :)
Meille on tulossa ensimmäinen ipana, la 10.12. :)
Jännää aikaa, hirveetä tä ekan ultran odotus. Jatkuvasti miettii onko kaikki ok.. Samaten kun kaikki tuntemukset on ihan uusia, niin miettii joka kipristyksestä ja vihlaisusta et pnko kyt normaalia vai vaarallista.
Neuvolassa kävin jo tällä viikolla juttutuokion merkeissä.
Haluisin tohon ryhmään mut Salla Joulukuu nimellä löytyy 2 profiilia :o Kumpaan tässä viestiä laittaa. Jouluvauva siis on tulossa mut tarkkaa laskettuu ei vielä tiiä, villi veikkaus et 10.12. Mulla ultra 26pv joten eiköhän se syntymäpäiväki siitä selvinne.
Olisin myös halukas liittymään face ryhmään, mutta hausta löytyy 2 saman nimistä et kumpi on oikea? Toisella näkyy muutama kaveri ja toisella ei mitään. :o
Ohops.. enpäs huomannut aikasempaa kommenttia :)
Nyt on ryhmä täynnä valitettavasti ja ne jotka ovat jo kaveripyynnön laittaneet, pääsivät mukaan:)
Jos aukeaa peruutuspaikka, tai uusi ryhmä, niin olisin kiinnostunut!
Täällä ensikertalainen, 4+4.
Täälä ois yks jolla la 5.12.2016. Itelä ikää 19 ja puolisolla samanverran 😊 jännitykselä ootetaan pientä tulokasta.
Moikka moi.. Täällä kanssa ilmottudun joulukuun odottajiin :) Omien laskujen mukaan la olisi 6.12 mutta varhaisultra näytti 12.12, se käydään vielä ensi viikolla varmistamassa :) nyt siis menossa 6+2
Olen 29vuotias ja mulla on ennestään kaksi tyttöä :) miehellä on kans kaksi lasta ja tämä on meidän eka yhteine :)
Ja kiinnostaisi kovasti päästä Facen ryhmään mukaan jos sellaisia on.
Liittyisin mukaan. 😊
Perjantaina testiin ilmestyi haleahko viiva ja sunnuntaina digitesti vahvisti epäilykset todeksi.
Kuukautisten mukaan la 21.12, mutta ovis oli myöhässä ja sen mukaan la jouluaattona 😍.
Yritystä takana 10kuukautta, joten iloinen yllätys tämä oli 😊.
Moikka, liityn varovasti mukaan teidän joukkoon. Meillä olisi la 26.12.
En vain vieläkään usko tätä todeksi, koska yritystä takana liki kolme vuotta ja hoidoissakin ollaan oltu mukana, tuloksetta. Viime joulukuussa tehtiin inseminaatio joka ei tuottanut tulosta. Maaliskuun alussa tehtiin icsi, jossa ei yksikään munasolu lähtenyt hedelmöittyyn. Ja nyt viime pe tein todella haalean plussan, sunnuntaina hiukan selkeempi ja ti haalea mutta jo selkeästi havaittavissa, joten on kai se uskottava että raskaana ollaan.
Alkuraskauden ultra Taysissa olisi reilu parin viikon päästä, kauhee kun ei malta odottaa. Pelko on koko ajan että on kohdunulkopuolinen tai tuulimunaraskaus mutta ultrassahan se selviää.
Minulla aiemmasta liitosta 3 lasta ja tämä olisi meidän ensimmäinen kauan odotettu yhteinen lapsi.
Toivotan kaikille oikein paljon onnea plussista ja toivottavasti pikkuiset pysyvät matkassa mukana.
Onko kukaan käynyt vielä varhaisultrassa? Mulla olisi maanantaina aika (rv 7+0) ja jännittää aika paljon!
Tänään plussatulos, kierron mukaan la 12.12