Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikäkö sen tekee?

Vierailija
03.04.2016 |

Olen yhdessä kymmenen vuotta vanhemman naisen kanssa. Nyt on alkanut vaivaamaan, että naiseni näyttelee nauttivansa yhdynnässä. Lisäksi usein tulee kommenttia, että nyt ei millään jaksa harrastaa seksiä ja seksikertojen väli pitenee pitenemistään.
Naiseni on 55v. Onko niin, että tuon ikäisillä naisilla menee seksihalut eikä seksi enää kiinnosta? Kuinka yleistä tuo on? Aikaisemmin naiseni oli hyvin aktiivinen seksin suhteen. Nyt on kuumia aaltoja ja kärttyisyyttä. Ehdotin hormoneja, mutta hän ei aio niitä käyttää. Mitähän tästä tulee, kun itellä on kovat seksihalut?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ite oon just tuon 55v ja kun vaihdevuodet parivuotta sitten alkoi, meni seksihalut sen siliän tien. Ja paikat kuivuu niin,että rutina käy. Tuli myös niitä kuumia-aaltoja ja jouduin kakemaan hormoonihoidon vaikka en olisi halunnut.Se auttoi jonkin verran limakalvojen kuivumiseen ja haluihin, mutta ei ne enää ennalleen palaa. Ootan ,että miehelläkin halut loppuis. on onneksi minua vanhempi, niin toivoa on. t: entinen innokas.

Vierailija
2/2 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ite oon just tuon 55v ja kun vaihdevuodet parivuotta sitten alkoi, meni seksihalut sen siliän tien. Ja paikat kuivuu niin,että rutina käy. Tuli myös niitä kuumia-aaltoja ja jouduin kakemaan hormoonihoidon vaikka en olisi halunnut.Se auttoi jonkin verran limakalvojen kuivumiseen ja haluihin, mutta ei ne enää ennalleen palaa. Ootan ,että miehelläkin halut loppuis. on onneksi minua vanhempi, niin toivoa on. t: entinen innokas.

Tosi kurjaa. Naisellani ei vielä limakalvot kuiva, mutta tuntuu siltä, että hän ei saa enää nautintoa  eikä orgasmia edes suuseksistä, josta aikaisemmin piti todella paljon.  Olen aika lailla neuvoton tässä tilanteessa. Suhteemme on tosi hyvä, joten en aio häntä tuon syyn vuoksi jättää, mutta huolestuttaa, että onko kaikki se mahtava seksi nyt sitten iäksi mennyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla