Onko hölmöä myydä itse maalattuja tauluja nettikirppiksellä?
Olen itse tehnyt pari isoa öljyväritaulua, jotka nyt ovat roikkuneet seinillä vuosia. Olen kyllästynyt tauluihin. Onko hölmöä laittaa nettikirppikselle myyntiin itse tehtyä? Kuinka paljon niistä viitsii pyytää? Taulut ovat suuria ja pohjaan ja tarvikkeisiin on mennyt jonkin verran rahaa. Tekemiseenkin useita tunteja. Onko 20-25 itsetehdystä liikaa?
Kommentit (12)
Edelfeltkin möi itse maalaamiaan tauluja.
Pyydä mielummin tarjousta? Mutta tuo hinta on ihan hyvä. :)
Vai miten ne hävittäisi? Taloyhtiön roskikseen ei varmaan saa viedä.
On hölmöä. Mielestäni sinun pitäisi hakea naapuriltasi pari taulua myyntiin.
Pistä ilman muuta myyntiin. 20 euroa taulusta ei ole paljon. Hae torista vastavia tauluja, katso niiden hintapyyntöjä ja kauanko ovat olleet myynnissä. Jos myyntiaika on kovin pitkä, hinta ei ole kohdillaan.
Itse ostaisin ja olenkin ostanut kaikki taulumme harrastelijamaalareilta. Ei minulle tarvitse sen jäljen olla täydellistä, tärkeintä on tunne ja tarina.
Myy maalauspohjaksi. Itse saattaisin ostaakin.
Ei todellakaan valmiiksi pingotettua pohjaa roskikseen.
Eräs tuttava on yrittänyt myydä, mutta jälki ei mielestäni ole jotain 25-50e tasoista tai edes lähelle, vaikka materiaaleihin olisikin mennyt. Ei ole siis saanut juurikaan mitään myytyä noilla hinnoilla.
V. Van Gogh koitti myydä omiaan mutta ei kuulemma oikein pärjännyt saamillaan rahoilla.
Riippuu aiheista ja laadusta. Halpa tuo hinta kyllä!
Vierailija kirjoitti:
Myy maalauspohjaksi. Itse saattaisin ostaakin.
Ei todellakaan valmiiksi pingotettua pohjaa roskikseen.
Hyvä idea tuokin. Itse en jostakin syystä oikein raaski maalata noiden päälle (kuitenkaan, vaikka kyllästyttää), mutta ostaja voi tehdä niillä ihan mitä huvittaa.
Yritin laittaa kuvia, mutta puhelimella ei jostakin syystä onnistu.
Riippuu työn laadusta. Laitapa kuvaa.