En ole ennen seurustellut. Missä vaiheessa kerron miehelle etten kuitenkaan ole neitsyt?
Eli homman nimi on se etten ole käytännöllisesti katsoen koskaan seurustellut ja nyt olen viikon ajan vapaillut yhtä ihanaa miestä. Hän tietää etten ole vielä seurustellut vaikka ikää minulta jo löytyy. 5 vuotta sitten kuitenkin mulla oli yhden illan juttu jossa menetin neitsyyteni.
Eli kerronko kuitenkin että vaikka olen oikeasti tosi kokematon, en kuitenkaan ole neitsyt? Vai annanko hänen olettaa vain niin enkä ota asiaa puheeksi? Jos sanon asiasta, missä vaiheessa kerron?
Kommentit (14)
Öööö, mitä? Minkä ihmeen takia olisit asiasta tilivelvollinen? :o M35
Miksi asia edes pitäisi ottaa puheeksi?
No et kerro, ei halua tietää ethän säkään halua kai tietää yksityiskohtia hänen menneisyydestään.
Seksin jälkeen sanot että "ihan jees, vaikka oon isompaakin saanut".
Eli siitä ei tule riitaa vaikka 10 vuoden päästä jos asia tulee ilmi? Siis jos en kerro.
Mitä ihmeen merkitystä sillä on, oletko neitsyt?
No ei kai kukaan automaattisesti oleta että henkilö on neitsyt, jos ei ole koskaan seurustellut! Turha tehdä asiasta mitään numeroa. Jos hän sitä kysyisi niin voisit sanoa, mutta ei sillä muuten ole väliä.
Vierailija kirjoitti:
Muslimit ja suomalaiset beta-miehet eivät hyväksy aikaisempaa seksielämää. :D
Jos olet yli 25 niin mies pitää kyllä varmasti erittäin todennäköisenä ettet ole neitsyt. Jos olet jo yli 30, niin mies on luultavasti täysin varma ettet ole neitsyt. Eli sun tarvii miettiä tuota vain jos olet alle 25.
Vierailija kirjoitti:
Neitsyys on naisen kallein aarre. Sillä on kaikkein eniten merkitystä kuin millään muulla naisessa. Puhdas, koskematon impi on arvoisensa painonsa kullassa ja enemmänkin - koska aikuinen neitsytnainen on Suomessa harvinaisempi kuin yksisarvinen.
No jos suhde on muuttumassa vakavammaksi, on ihan hyvä, että voisit puhua mistä tahansa mieltä askarruttavasta asiasta kumppanisi kanssa. Jos pitää erikseen pohtia, pitäisikö asiasta mainita, niin varmaan kannattaa. Suosittelen pyrkimään suhteeseen, jossa ei tarvitse miettiä, voiko tai pitääkö jotain asiaa kertoa, vaan että sen kertominen olisi jo alun perin niin helppoa ja luonnollista, että sen voi vain tokaista. Tällainen keskusteluyhteys on helpointa luoda suhteen alkuvaiheessa, jotta ei jumitu vanhoihin kaavoihin. Pariskunnilla yksi isoimmista ongelmista on nimenomaan kommunikaation puute tai sen huono laatu.
Kerro sille miehelle, sen ei pitäisi hetkauttaa suuntaan tai toiseen, mutta sittenpä ei tarvitse stressata tai salailla, jos se kerran on asia, jonka haluat kertoa. Luulisi, että toinen arvostaa rehellisyyttä. Varmaan siinä vaiheessa on hyvä, kun seksi alkaa olla ajankohtaista.
Oletteko muslimeita, muita uskovaisia vai mikä tässä on ongelma?
Ap on selkeästi noviisi kun kyselee tällaisia. Kerro jos susta tuntuu siltä, mutta varaudu siihen että mies ei kerro omista existä mitään. Ja vaikka kertoisikin, kannattaako kaikkea tietää....
Tuskin se olettaa että olisit neitsyt jos sulla ikää kuitenkin jo on. Kaikki tietää että seksiä voi harrastaa myös olematta parisuhteessa