Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jaan pitkän keittiön kahteen osaan?

03.04.2016 |

On iso yhdistetty keittiö + ruokailutila. Pitkulaisen muotoinen. Ajateltiin jakaa pitkulainen tila kahteen osaan, jolloin saisimme eristetyn keittiön, jolloin kokkaus hajut pysyisivät keittiössä, ja ruokailutilasta yhden huoneen lisää.

Uudesta huoneesta tulisi taide studio eli ei mikään varsinainen huone lapselle tms. vaan ihan pieni, mutta silti riittävän suuri työskentely komero.

Millaisella ratkaisulla olisi helpoin jakaa tila?
Ideoita? Oletko mahdollisesti tehnyt vastaavanlaista huonejakoa joskus? Millaisen?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman pohjapiirrosta on mahdoton ottaa kantaa.

Vierailija
2/7 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinällä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiilimuurilla.

Vierailija
4/7 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaikea heittää lonkalta näkemättä pohjapiirrosta mutta itse tekisin väliseinän vaikka maitolasista. Valo kulkee läpi ja antaa tilan tunnetta molempiin.

5/7 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika vaikea heittää lonkalta näkemättä pohjapiirrosta mutta itse tekisin väliseinän vaikka maitolasista. Valo kulkee läpi ja antaa tilan tunnetta molempiin.

Tämähän on hyvä idea, koska muutoin itse kokkaustila jää aika pimentoon. Tila kokonaisuudessaan on pitkulaisen muotoinen ja se on puoliksi jaettu nyt baaritiski- tyyppisellä pöydällä. Baaritiskiä emme käytä ruokailuun ainoastaan vihannesten leikkaukseen ym. ja baaritiski on siis jo jakamassa tilaa osittain. Jos siitä baaritiskistä ylöspäin laittaisi maitolasia kattoon ulottuvaksi, niin ei tarvitsisi kuin puolet vaadittavasta seinästä peittää (koska baaritiski jo peittää osaltaan). Hyvä idea!

Vierailija
6/7 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtuuko sinne kokkauosioon ruokapöytä?

7/7 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mahdu ruokapöytää. Ruokailu järjestetty erilaisella konstilla tähän asti eli viimeiset 10 vuotta ja toimii meillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi