Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysykää sosiaalisesti taitavalta ihmiseltä

Vierailija
02.04.2016 |

Monet ovat sanoneet vahvuudekseni, että tulen aina ihmisten kanssa toimeen. Olen myös itse samaa mieltä ja tuntuu, että ihmiset pitävät minusta. Vastailen kysymyksiinne hetken.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai älkää kysykö :´(

Vierailija
2/26 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko ensimmäinen kommentti oikeasti aloittajalta ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli. ap

Vierailija
4/26 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kestät tyhmiä ihmisiä ja jaksat jotain vammaista paskasmalltalkkia, vaikkapa jostain salkkareista, tai jostain muusta yhtä evvk. aiheesta? Miten tuut toimeen hiljaisten ihmisten kanssa, jotka eivät juuri avaa suutaan ollenkaan, korkeintaan saattavat vastata yhdellä sanalla jos kysyt jotain?

Vierailija
5/26 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kestät tyhmiä ihmisiä ja jaksat jotain vammaista paskasmalltalkkia, vaikkapa jostain salkkareista, tai jostain muusta yhtä evvk. aiheesta? Miten tuut toimeen hiljaisten ihmisten kanssa, jotka eivät juuri avaa suutaan ollenkaan, korkeintaan saattavat vastata yhdellä sanalla jos kysyt jotain?

Osaan mennä seuran tasolle aika hyvin. Jos seura tuntuu enemmän elämän yksinkertaisista iloista nauttivalle, niin miksipä ei itsekin huomioisi sillä kertaa niitä asioita.

Ujot/hiljaiset ihmiset alkavat usein puhua, kun olemme kaksin. Jos seurassa on muita, ujot/hiljaiset tuskin haluavat, että heitä nostetaan esiin, joten en nosta heitä esiin.

Vierailija
6/26 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksen löydä miestä, joka haluaisi seurustella kanssani? Seksinvonkaajia löytyy yllin kyllin.

Onko sosiaalisilla taidoilla merkitystä, miten saisin miehen kiinnostumaan fiksusta ja tasapainoisesta minästäni?

Vierailija
7/26 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitän, että sosiaalisesti lahjakas ei tekisi tälläistä aloitusta.

Vierailija
8/26 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksen löydä miestä, joka haluaisi seurustella kanssani? Seksinvonkaajia löytyy yllin kyllin.

Onko sosiaalisilla taidoilla merkitystä, miten saisin miehen kiinnostumaan fiksusta ja tasapainoisesta minästäni?

Missä sinä tapaat miehiä? Luulen, että saatat olla väärällä areenalla liikkeellä. Ihan kunnon miehetkin vonkaavat seksiä seksinvonkauspaikoissa (baari, tinder). Eikö sinulla ole mitään harrastusta tai kaveripiiriä, jonka kautta voisit olla arkisemmin tekemisissä miesten kanssa?

Vierailija
9/26 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väitän, että sosiaalisesti lahjakas ei tekisi tälläistä aloitusta.

Miksi ei tekisi? ap

Vierailija
10/26 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toistaitoinen ja sosiaalisesti kömpelö. Miten voin muuttua sellaiseksi, että muut ihmiset voisivat pitää minusta? Pidän kyllä itsestäni ja muista.

Vierailija
11/26 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen toistaitoinen ja sosiaalisesti kömpelö. Miten voin muuttua sellaiseksi, että muut ihmiset voisivat pitää minusta? Pidän kyllä itsestäni ja muista.

Millä lailla olet sosiaalisesti kömpelö? Töksäytteletkö vai etkö saa sanaa suustasi silloin kun pitäisi? ap

Vierailija
12/26 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tärkeää sinulle on olla pidetty ja mistä seikoista tiedät sen?

Vierailija
13/26 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka tärkeää sinulle on olla pidetty ja mistä seikoista tiedät sen?

On se tärkeää. On yksi heikkouksistani, että olen miellyttämisen haluinen ja en halua aiheuttaa pahaa mieltä muille.

Tarkoititko, mistä seikoista tiedän, että minusta pidetään? Monet ovat kertoneet minulle, miten heidän tuttunsa ovat kertoneet heille, miten miellyttävä olin. Minulla on myös paljon kavereita eri piireissä.

Vierailija
14/26 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä lailla olet sosiaalisesti kömpelö? Töksäytteletkö vai etkö saa sanaa suustasi silloin kun pitäisi? ap

Pieniä, mutta merkitseviä, vaivaannuttavia töksäyksiä. Tiedustelin ompelukonetta lainaan ihmiseltä, joka oli pettynyt taitoihinsa ja vienyt koneen kaniin. Paljastin muistavani enemmän piin likiarvon desimaaleja kuin keskustelulumppani, joka sattui olemaan ekonomi. Ehdotin vanhojen vaatteiden viemistä uffiin tietämättäni pihille ihmiselle, joka leikkaa ne suikaleiksi ennen roskiin viemistä. Lisäksi yllätyn yllättävistä kysymyksistä, joilla on tarkoituskin testata. En osaa hommaa. Enkä ole kunnolla kärryillä päivän puheenaiheista ja mitä mieltä niistä kuuluu olla.

Vierailija
15/26 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saan pimppiä.

T: Lassukka

Vierailija
16/26 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieniä, mutta merkitseviä, vaivaannuttavia töksäyksiä. Tiedustelin ompelukonetta lainaan ihmiseltä, joka oli pettynyt taitoihinsa ja vienyt koneen kaniin. Paljastin muistavani enemmän piin likiarvon desimaaleja kuin keskustelulumppani, joka sattui olemaan ekonomi. Ehdotin vanhojen vaatteiden viemistä uffiin tietämättäni pihille ihmiselle, joka leikkaa ne suikaleiksi ennen roskiin viemistä. Lisäksi yllätyn yllättävistä kysymyksistä, joilla on tarkoituskin testata. En osaa hommaa. Enkä ole kunnolla kärryillä päivän puheenaiheista ja mitä mieltä niistä kuuluu olla.

Millainen huumorintaju sinulla on? Sinänsä aika törkeitäkin juttuja menee jossain seurassa läpi, jos ne kertoo pilke silmäkulmassa. Esimerkiksi tulee mieleen, että tuolle ekonomille olisit voinut heittää perään, että mikäs ekonomi se luulee olevansa, kun ei osaa piin likiarvoakaan. Ja virnistää perään.

Ihmiset pitävät usein hauskoista ihmisistä. Voisit kokeilla vaikkapa vitsailua siis! Muista kuitenkin että eniten kannattaa tehdä pilaa itsestään, tai ainakin nauraa koviten itseään koskeville jutuille.

Vierailija
17/26 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten saan pimppiä.

T: Lassukka

Tähän on yhtä monta vastausta kuin on naisiakin. ap

Vierailija
18/26 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koetko itsesi myös rakkauden ammattilaiseksi?

Vierailija
19/26 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on mottosi?

Vierailija
20/26 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koetko itsesi myös rakkauden ammattilaiseksi?

En, mutta väitän löytäväni keskimääräistä useammin oikean narun. ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi